Nederland gaat naar de haaien
- Philipoo
Re: Nederland gaat naar de haaien
JET FUEL DOESN'T MELT STEEL BEAMS
Het was toch caps lock dag?
Het was toch caps lock dag?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- JP
3 cylinders for the wintomgtr schreef: 28 jun 2019, 10:55 Waar jullie je druk om maken. Een Fiesta ST die de nieuwe parel op DF is lijkt me zorgelijker.......

-
Delen wel, andere delen weer niet. Het woord global is een beetje te groot imho De aarde was ook (op plaatsten) warmer vóór onze jaarteling en delen van de Middeleeuwen, toen weer kouder. Kleine Ijstijd. Ligt 't 100% aan ons? Neen....WJ schreef: 28 jun 2019, 10:47Even los van de discussie hoe het tot stand komt, maar jij gelooft niet dat de aarde opwarmt?
Maar wél een kwetsbare doelgroep(gemiddelde burger/autbezitter) er voor op laten draaien. En de rest wegwuiven....
-
Ik vind de Trump hate (hier) nog veel zorgelijker. Blinde haat. En we weten hoe 'tolerant' links uiteindelijk is.
-
Altijd weer die D66 rechters, het zou verboden moeten worden!
- WJ
Heb je je 'Make Holland great again' petje al?Robin schreef: 28 jun 2019, 11:16Ik vind de Trump hate (hier) nog veel zorgelijker. Blinde haat. En we weten hoe 'tolerant' links uiteindelijk is.
Die uitspraak van de rechters is natuurlijk bizar, neem aan dat OM in hogerberoep gaat.
-
Holland is verloren als 't zo doorgaat. Mede door denkwijzes die in jouw richting liggen WJ:)
Heb je RS-Ron's betoog op de vorige pagina goed gelezen. Echt goed gelezen? Geld ook voor 'n paar anderen hier:)
Heb je RS-Ron's betoog op de vorige pagina goed gelezen. Echt goed gelezen? Geld ook voor 'n paar anderen hier:)
-
Fwd is het nieuwe Rwd:)
- WJ
Ja onzin verhaal.
Vooral ook omdat Trump nu alles verborgen probeert te houden waar HIJ Hillary op vast probeerde te pinnen en van beschuldigde. Makkelijkste voorbeeld is de belasting info. Trump doet wat het best voor Trump uitkomt.
Maar zoals zovaak word hier weer een hoop gebrult zonder er zelf echt onderzoek naar te doen.
Vooral ook omdat Trump nu alles verborgen probeert te houden waar HIJ Hillary op vast probeerde te pinnen en van beschuldigde. Makkelijkste voorbeeld is de belasting info. Trump doet wat het best voor Trump uitkomt.
Maar zoals zovaak word hier weer een hoop gebrult zonder er zelf echt onderzoek naar te doen.
- Philipoo
Ik heb geen trump haat, vind het vooral een karikatuur. En in tegenstelling tot wat iedereen hier nu gelooft ben ik dus ook niet links. Zowel de linkse als rechtse kant van de politiek heeft standpunten waar ik het mee eens ben, maar bij allebei niet alles!Robin schreef: 28 jun 2019, 11:16Ik vind de Trump hate (hier) nog veel zorgelijker. Blinde haat. En we weten hoe 'tolerant' links uiteindelijk is.
Vind zeker wel dat we iets moeten doen aan hoe we met de aarde om gaan, ben erg voor het gebruik van minder plastic, en waar het kan om een beetje rustig aan te doen met onze reserves. Consumptiemaatschappij is een beetje uit de hand aan het lopen.
Aan de andere kant zie ik ook dat het probleem niet perse bij de burger ligt. De industrie draagt veel harder bij aan wat we hier aan het doen zijn, maar waar we zelf kunnen is het niet gek om wat goeds te doen toch? Zal niks gaan veranderen aan de auto's en motoren die ik rijd. Wonende in Rotterdam heb ik dus wel problemen met de havenindustrie die alles lekker aan het vervuilen is. Cruiseschepen die aan de erasmusbrug liggen, terwijl diesels de stad niet in mogen. Maar hoe kunnen we daar zelf wat aan bijdragen? Los van de politiek.. Vraag & aanbod..
-
OnlineLuco
Als ze de industrie zwaarder gaan belasten draaien wij er ook voor op.
-
Zo is het Luco en als de lasten maar voldoende hoog zijn dan verliezen we onze concurrentiepositie tov het buitenland en staan er weer duizenden mensen op straat.Luco schreef: 28 jun 2019, 11:52 Als ze de industrie zwaarder gaan belasten draaien wij er ook voor op.
- Philipoo
Allemaal wat meer "local sourced" leven zou zo slecht nog niet zijn toch?Luco schreef: 28 jun 2019, 11:52 Als ze de industrie zwaarder gaan belasten draaien wij er ook voor op.
- JP
Industrieën worden ook steeds meer gedwongen om eens aan het milieu te denken. Dat van die milieuzone en die cruiseschepen dat begrijp ik, maar datzelfde heb je ook op de nieuwe maasvlakte. Daar mogen volgend jaar ook alleen maar euro-6 komen. Dan zal de industrie daar ook wel hun eigen maatregelen nemen.
- Philipoo
Klopt. Jammere is dat hoeveel wij hier ook doen, zolang de rest van de wereld niet meedoet komen we nog nergens!
- WJ
Maar dat komt vanzelf, de rest van de wereld volgt het westen altijd. De innovatie en ideeen gaan straks naar de rest (verkocht worden).
Maar China is zelf ook hard bezig met werkelijk bizarre manieren om groene stroom op te wekken.(tot ruimte stations aan toe)
https://www.google.nl/amp/s/www.forbes. ... space/amp/
Maar China is zelf ook hard bezig met werkelijk bizarre manieren om groene stroom op te wekken.(tot ruimte stations aan toe)
https://www.google.nl/amp/s/www.forbes. ... space/amp/
-
OnlineLuco
Ja fantastisch als iedereen dan een paar stappen terug wil doen kan dat.
@Elise, juist het werkt dus niet op landelijk niveau, dit moet je met zijn allen aanpakken en dat gaat niet gebeuren, leuk China met stroom uit ruimteparken of stations, maar voorlopig bouwen ze er kolencentrales bij
- Philipoo
Maar die kolencentrales bouwen ze alleen buiten China, aangezien de centrales die ze daar bouwen in China zelf niet meer door de regelgeving komen. In China zelf zijn ze wonderbaarlijk hard bezig met groene stroom.
-
Verbeter de wereld begin vooral bij jezelf.....WJ schreef: 28 jun 2019, 11:43
- JP
https://www.rtl.nl/video/e8a9eaca-8b33- ... 9e61a74a1/WJ schreef: 28 jun 2019, 12:11 (...)
Deze week een korte reportage gezien op RTL over die chinezen, maar wat die allemaal doen met de nieuwe zijderoute.

Ik vermoed dat de chinezen de wereld gaan overnemen. Die kijken niet zo nauw.....op een paar euro
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
China zet inderdaad grote stappen. China voldoet sinds 2018 al aan de klimaatdoelen die het land volgens de akkoorden van Parijs in 2020 zou moeten halen.
Zijn ze inderdaad druk mee bezig. China investeert en doet veel overnames in vooral Europa.Ik vermoed dat de chinezen de wereld gaan overnemen. Die kijken niet zo nauw.....op een paar euro
- Philipoo
Afgelopen zomer met eigen ogen gezien, gigantische spoorbaan die dwars door alle beschermde natuurparken in Kenia heen loopt. Maar ja, de overheid krijgt geld toegestoken van China dus dan mogen ze tussen de olifantjes gewoon een giga project neergooien!JP schreef: 28 jun 2019, 12:40https://www.rtl.nl/video/e8a9eaca-8b33- ... 9e61a74a1/WJ schreef: 28 jun 2019, 12:11 (...)
Deze week een korte reportage gezien op RTL over die chinezen, maar wat die allemaal doen met de nieuwe zijderoute.Die bouwen gewoon voor biljarden in Europa en Afrika aan snelwegen, treintrajecten....etc....etc.om een betere verbinding met hunnie te krijgen.
Ik vermoed dat de chinezen de wereld gaan overnemen. Die kijken niet zo nauw.....op een paar euro
-
Dat hangt er maar helemaal vanaf of dat wel te betalen is, dan wel belangrijk genoeg is voor dat (bananen)land....WJ schreef: 28 jun 2019, 12:11 Maar dat komt vanzelf, de rest van de wereld volgt het westen altijd.
-
OnlineLuco
Maar ze voldoen wel aan de klimaateisenPhilipoo schreef: 28 jun 2019, 12:48Afgelopen zomer met eigen ogen gezien, gigantische spoorbaan die dwars door alle beschermde natuurparken in Kenia heen loopt. Maar ja, de overheid krijgt geld toegestoken van China dus dan mogen ze tussen de olifantjes gewoon een giga project neergooien!JP schreef: 28 jun 2019, 12:40https://www.rtl.nl/video/e8a9eaca-8b33- ... 9e61a74a1/WJ schreef: 28 jun 2019, 12:11 (...)
Deze week een korte reportage gezien op RTL over die chinezen, maar wat die allemaal doen met de nieuwe zijderoute.Die bouwen gewoon voor biljarden in Europa en Afrika aan snelwegen, treintrajecten....etc....etc.om een betere verbinding met hunnie te krijgen.
Ja als ik al mijn vervuiling bij mijn buren in de afvalbak gooi heb ik ook geen afval