Knot schreef: 17 jun 2019, 21:57 Stuur je wel ff een appje voordat je de Z3 op de 645 inruilt? Misschien geef ik wel een tientje meer![]()

Knot schreef: 17 jun 2019, 21:57 Stuur je wel ff een appje voordat je de Z3 op de 645 inruilt? Misschien geef ik wel een tientje meer![]()
Gaaf zeg! Echt een top kleurMartijn_bmw schreef: 19 jun 2019, 16:52 Fotootje goed in de zon van de kleur, vind het echt gaaf. Met donker weer zo goed als zwart, in de zon heel vol met metallic deeltjes en alle kleuren van bijna zwart tot goudbruin afhankelijk van de zon inval.
Daarom rijd ik ook een M3 met een SMG bakMartijn_bmw schreef: 16 jun 2019, 09:39 Ik word oud![]()
Had de laatste weken waanzinnig pijn in mijn linker knie elke ochtend... half kreupel de eerste keer trap op en af. Nooit de link gelegd naar de (te) zware koppeling in de M135i icm daily file werk... maar nu na een paar dagen in de 4GC is de pijn in mijn knie spontaan verdwenen![]()
Bram schreef: 21 jun 2019, 00:41Daarom rijd ik ook een M3 met een SMG bakMartijn_bmw schreef: 16 jun 2019, 09:39 Ik word oud![]()
Had de laatste weken waanzinnig pijn in mijn linker knie elke ochtend... half kreupel de eerste keer trap op en af. Nooit de link gelegd naar de (te) zware koppeling in de M135i icm daily file werk... maar nu na een paar dagen in de 4GC is de pijn in mijn knie spontaan verdwenen![]()
![]()
Het is ook zeker een gaaf dingKnot schreef: 21 jun 2019, 18:15 Tsja iets slepen liefst niet. Hooguit karretje om iets te verhuizen tot 1000kg. Ik vind het een gaaf ding. 3drs of 2drs is voor mij drama met kids. Daarom alleskunner idd. Ruim handig rap zat mist voor mij persoonlijk alleen wat opties.
Wintersport juist leuk met rwd en sper op goede winters. Moet wel een uitdaging blijven![]()
Als eenmaal rijd merk je er niet zo veel van.Martijn_bmw schreef: 21 jun 2019, 18:25 Er mag zelfs 1600kg aan de haak of het fijn is is een tweede... maar zelf trek ik nooit wat. Vakantie in huisjes en geen auto ambulance of boot![]()
Ja we lachen erom, maar ik herinner me paar jaren terug met de 1M, dikke file bij Muiden daaro. Nu zat ik in die tijd ook veel meer aan m'n bureau, minder bewegen etc, maar godsamme, wat 'n pijnsteken in m'n linker bilspier bovenbeen onderrug. Niet normaal. Kon amper de auto in- en uitkomen. Later moesten we mensen van Schiphol halen, dus dan is 1M ongeschikt en pakte ik de 320dA van pa. Wat een zaligheid en comfort dan. Mede voor mij 'n valide reden om nu al 2keer DCT te kiezen(buiten de extreem forse meerprijs in NL voor handbak)Bram schreef: 21 jun 2019, 00:41Daarom rijd ik ook een M3 met een SMG bakMartijn_bmw schreef: 16 jun 2019, 09:39 Ik word oud![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, beske, Bing [Bot], Peter-Paul, SAH, Sander-E46, timm en 2 gasten