Reisverslag E34 ///M5 Alpen toertocht 1-4 September 2006
-
Reisverslag E34 ///M5 Alpen toertocht 1-4 September 2006
Het duurde een poosje, maar vandaag is het mij gelukt het volledige reisverslag van de E34 ///M5 Alpen toertocht van September 2006 online te zetten. Aangezien het in de Engelse taal geschreven is verwijs ik naar Deze link op www.m5board.com
Veel leesplezier,
Raymond
Veel leesplezier,
Raymond
- Joy
- Joop
Mooi verslag man... Zeker ook met al die E34's, toont maar weer eens dat die auto's echt bijna onverwoestbaar zijn.
Ben zelf ook net terug uit die hoek maar ben meer aan de bovenkant van de alpen gebleven (ruwweg de lijn Basel - Salzburg - Wenen en hier en daar er door heen); blijft prachtig die bergen en wegen daar.
Maar zo te zien is onder mijn gereden stuk nog beter sturen zo te zien.
Wellicht iets voor volgend jaar.
Ben zelf ook net terug uit die hoek maar ben meer aan de bovenkant van de alpen gebleven (ruwweg de lijn Basel - Salzburg - Wenen en hier en daar er door heen); blijft prachtig die bergen en wegen daar.
Maar zo te zien is onder mijn gereden stuk nog beter sturen zo te zien.
Wellicht iets voor volgend jaar.
- Peric
ERRUG mooie trip, mooi geschreven ook. Met hele mooie foto's.
Als je nu 's een keer wat anders wil, Roemenië is ook heeeel erg mooi om door te rijden. Is helaas wel wat verder weg. Maar ook daar vind je hele mooi wegen met mooie scenery.
Ik was verbaasd over de kwaliteit van de wegen, die er wel op voorruit gegaan zijn.
Ik zit al een tijdje in Oost Europa en heb 4 jaar geleden regelmatig tochten door Roemenië gemaakt, en toen waren de wegen slechter.
Als je nu 's een keer wat anders wil, Roemenië is ook heeeel erg mooi om door te rijden. Is helaas wel wat verder weg. Maar ook daar vind je hele mooi wegen met mooie scenery.
Ik was verbaasd over de kwaliteit van de wegen, die er wel op voorruit gegaan zijn.
Ik zit al een tijdje in Oost Europa en heb 4 jaar geleden regelmatig tochten door Roemenië gemaakt, en toen waren de wegen slechter.
Laatst gewijzigd door Peric op 11 aug 2007, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
- Downforce Bjorn