duh..dan zuipt ie bestSpeerke schreef:Ja zet mij ook maar op de lijst, ik ga voor de optie 2 uur rijden, 2 uur vlaggen voor 80 euro. Trouwens na twee uur is mijn tank toch leeg

duh..dan zuipt ie bestSpeerke schreef:Ja zet mij ook maar op de lijst, ik ga voor de optie 2 uur rijden, 2 uur vlaggen voor 80 euro. Trouwens na twee uur is mijn tank toch leeg
PRIME TIME dus momenteel, en met nog geen 20 man op de voorlopige lijst denk ik dat we er op dit moment een flink aantal te kort komen.Peter Tunissen schreef:... als we die datum definitief willen maken, moeten we eigenlijk maandagmorgen al wel weten dat er voldoende animo voor is ...
Daar zou ik me na woensdag niet zo'n zorgen over maken; er reden behoorlijk wat auto's met een fijne geluidsproductie (van Viper tot Smart) en ik heb er geen woord over gehoord; is niet zo'n probleem dus.allen schreef:Ik ga even asap met Bas en dBilas overleggen. Lukt alles op tijd heb ik wel zin. Moet ik alleen ff een extra einddemper zien te regelen zodat ik niet van de baan geplukt wordt.
Klopt, maar een mazzeltje, Marjolijn (van CPZ) is vandaag niet op d'r werk, dus we hebben in ieder geval op zijn minst nog tot morgenvroeg!SpeedCars schreef:PRIME TIME dus momenteel, en met nog geen 20 man op de voorlopige lijst denk ik dat we er op dit moment een flink aantal te kort komen.
Het is niet zo erg als het lijkt, hij heeft maar een tankje van 35 literGTRene schreef:duh..dan zuipt ie bestSpeerke schreef:Ja zet mij ook maar op de lijst, ik ga voor de optie 2 uur rijden, 2 uur vlaggen voor 80 euro. Trouwens na twee uur is mijn tank toch leegen dat voor een 2.2 lees ik net?...denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...
hm, 1 op 3 seems to be the bence markdannYZ schreef:een hele krappe 1 op 3denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...![]()
GTRene schreef:hm, 1 op 3 seems to be the bence markdannYZ schreef:een hele krappe 1 op 3denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...![]()
denk dat de Hartge ook wel wat zal gaan lusten daaro, normaal haal ik altijd elke tank 1 op 6 maar al ik wat meer op de snelweg zit kan het veel zuiniger(nadruk op kan
1 op 9 is niet moeilijk als je zou willen)
Denk dat ik ook blij mag zijn met 1 op 3 dus...als mij rode lampje brand moet ik zo'n 45L tanken...dus 45 x 3 is slechts 135km damn als ik veel rondes doe dan moet ik van het circuit af om te tanken vrees ik, immers als je gemiddeld 135km per uur zou doen per ronde is het met een uur al opmaarja dat smeer ik dan wel over 2 uur uit ofzo, ben benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten