Euh:)
Beide erg vreselijk als 't om de looks gaat.
Euh:)
Niet? Één en al, het druipt eraf...Spijkerhard schreef: 09 jun 2019, 13:55 Eerst teleurgesteld, dan meer realistisch. En vervolgens ook nog blij met wat tegenstand.
Ik zie er niet zoveel nep of gemaakt in....
Is maar net wat jij wil zien.Arthur schreef: 09 jun 2019, 14:07Niet? Één en al, het druipt eraf...Spijkerhard schreef: 09 jun 2019, 13:55 Eerst teleurgesteld, dan meer realistisch. En vervolgens ook nog blij met wat tegenstand.
Ik zie er niet zoveel nep of gemaakt in....![]()
Hoop ook dat hij wit start maar de media zegt hij geel. Foppetje?Frank_Sch schreef: 09 jun 2019, 09:02 Ik hoop dat wit-rood niet kan, dan zullen de auto’s op rood gestart een twee stopper moet maken. Dus dan maar wit-geel voor Max. Blijkt de witte band het toch lang genoeg uit te houden dan alsnog rood op het einde.
Max is net zo oud of iets ouder en heeft al 3 jaar ervaring bij een topteam . Dat is voor een team ook veel waard.Luco schreef: 09 jun 2019, 18:31 Wie zegt dat Mercedes of Ferrari hem nu nog willen hebben, er zijn genoeg jonge honden, zeker bij Mercedes.
Klopt, daarmee is die dus ook stukken duurder en lastiger in toom te houden naast bv een Vettel of Hamilton.Bokkepoot schreef: 09 jun 2019, 18:40Max is net zo oud of iets ouder en heeft al 3 jaar ervaring bij een topteam . Dat is voor een team ook veel waard.Luco schreef: 09 jun 2019, 18:31 Wie zegt dat Mercedes of Ferrari hem nu nog willen hebben, er zijn genoeg jonge honden, zeker bij Mercedes.
En hij heeft races gewonnen, wat die anderen nog niet gedaan hebben binnen de F1.
De enige kans die ik zie is dat als Mercedes inderdaad een duitser wil hebben en Hamilton naar ferrari zou gaan, maar als Mercedes echt een duitser wil hebben zullen ze Max ook niet naast Vettel zetten.
Misschien houden ze bij Ferrari wel van heel veel pannenkoekenLuco schreef: 09 jun 2019, 18:31 Wie zegt dat Mercedes of Ferrari hem nu nog willen hebben, er zijn genoeg jonge honden, zeker bij Mercedes. Dus de kans dat die over kan gaan stappen is ook niet zo groot.
Russel, Ocon, Norris, Le Clerc, dat zijn er al vier die ook naar een topteam kunnen op Le Clerc na dan, die zit er al.
Ze hebben er al genoeg in dienstJP schreef: 09 jun 2019, 19:25Misschien houden ze bij Ferrari wel van heel veel pannenkoekenLuco schreef: 09 jun 2019, 18:31 Wie zegt dat Mercedes of Ferrari hem nu nog willen hebben, er zijn genoeg jonge honden, zeker bij Mercedes. Dus de kans dat die over kan gaan stappen is ook niet zo groot.
Russel, Ocon, Norris, Le Clerc, dat zijn er al vier die ook naar een topteam kunnen op Le Clerc na dan, die zit er al.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten