Flipflap
-
- Jelmer850i
- GTRene
cool 8) ik wil ook :twisted: voor en achter, dat heeft ie mooi gedaan zeg, maarja als ze je pakken en ze komen erachter kost het knaken, echter je kan ook veel knaken besparen
gewoon als je echt hard gaat snacht's waar het kan, hup platen draaien en als je weer aan de geldende snelheid rijd weer terug zetten.

- Stéphane
-
- GTRene
nee, als je al hard gaat rijden dan al voorzorgmaatregelingen treffen en omdraaien, dan iets zorgelozer genieten 8) wel leuk dat 007Stéphane schreef:Ja, handig zoiets.
Daar al cruisend met 250 Stundenkilometer zie je die flitsbazen in de berm hangen. En omdraaien die handel dan zekers.
Alsof je dat dan op tijd ziet. Als je het op tijd had gezien had je ook wel kunnen remmen, toch?
- Stéphane
Ja, inderdaad. En dan net die anonieme of niet-anonieme politiewagen tegenkomen die jou voorbij ziet rijden zonder kenteken. De vraag is dan waar je vrolijker van wordt.GTRene schreef:nee, als je al hard gaat rijden dan al voorzorgmaatregelingen treffen en omdraaien, dan iets zorgelozer genieten 8) wel leuk dat 007Stéphane schreef:Ja, handig zoiets.
Daar al cruisend met 250 Stundenkilometer zie je die flitsbazen in de berm hangen. En omdraaien die handel dan zekers.
Alsof je dat dan op tijd ziet. Als je het op tijd had gezien had je ook wel kunnen remmen, toch?
- GTRene
hij heeft 3 kanten dat ding waar 3 kentekens op kunnenStéphane schreef:Ja, inderdaad. En dan net die anonieme of niet-anonieme politiewagen tegenkomen die jou voorbij ziet rijden zonder kenteken. De vraag is dan waar je vrolijker van wordt.GTRene schreef:nee, als je al hard gaat rijden dan al voorzorgmaatregelingen treffen en omdraaien, dan iets zorgelozer genieten 8) wel leuk dat 007Stéphane schreef:Ja, handig zoiets.

they called it revolving numberplates? anyway ben er wel eens naar op zoek geweest in een buitenland hebben ze ook leuke houders die kun je laten zakken op het moment dat je hard rijd, maar niet zo mooi als deze, maar ik durf niet eens

- GTRene
dan maar diplomaat worden, das toch legaal bijna overal onderuit kunnen?Flatline schreef:volgens mij staat er voor zoiets zelf een celstraf op die er niet om liegt, was laatst nog op de tv.

vroeger deden ze wel eens de nummers onherkenbaar maken met modder of van een P een B maken dat soort dingen, ik ben weer veels te braaf "helaas"
- Dennis Cavallino
- GTRene
Gevonden, nog een ander systeem dat kan helpen
en simpeler in te bouwen...
http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/ ... k-voor-jou

http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/ ... k-voor-jou
- Sander S.
Jah, maar dan valt het weer zo op.
Het mooie van dat andere geval is terwijl je je dagelijkse kilometers maakt gewoon lekker met een andere plaat kan rijden. Geen haai die er naar kraait.
Als je stilgezet wiord is het een ander vehaal. Zodra je ook maar doorhebt dat ze achter of voor je zitten even tussen of achter een vrachtwagen rijden en switchen die handel. En dan maar hopen dat ze het niet gezien hebben.
Ik ben er serieus naar op zoek maar kan niets vinden
Het mooie van dat andere geval is terwijl je je dagelijkse kilometers maakt gewoon lekker met een andere plaat kan rijden. Geen haai die er naar kraait.
Als je stilgezet wiord is het een ander vehaal. Zodra je ook maar doorhebt dat ze achter of voor je zitten even tussen of achter een vrachtwagen rijden en switchen die handel. En dan maar hopen dat ze het niet gezien hebben.
Ik ben er serieus naar op zoek maar kan niets vinden
- GTRene
@Sander, die revolving numberplate houders zijn speciaal op maat gemaakt denk ik, alhoewel als je 1x een vaste EU maat hebt is het makkelijk een vaste box te maken, dan hoef je alleen maar uit te snijden, box erin en aansluiten...ow en wat niet bestaande kentekenplaten of die van een voorstander van bekeuringen en flitspalen e.d.
krijgen ze extra post, fanmail laten we maar zeggen