Het is alweer even geleden dat ik wat gepost heb.
Ik denk het laatste was het afscheid van de AE86 hier: viewtopic.php?f=3&t=16876&p=1216277#p1213277
Toen ik de AE verkocht dacht ik een keer verstandig te doen en een VW Polo te kopen.
Qua comfort etc. erg fijn, niet dat de drempel heel hoog lag na de AE maar alsnog, stoelverwarming, cruise control, automatische ruitenwissers en lampen wennen wel heel snel!
Maar helaas is verstandig dus toch niet echt weg gelegd voor mij want fatsoenlijk een bocht door lukt niet met zo'n ding.
Dus maar weer terug naar wat onverstandigs uit Japan, en dan een die ik al heel lang wilde hebben:

Natuurlijk even met de Impreza op de foto, ying & yang of water en vuur voor de fanboys van beide zijde:

Hij is verleden week uit Japan gekomen via Eric Roos van E&S automotive.
Het is geen TME, maar hij kwam wel met de voorbumper van een TME uit Japan, zonder de onderlip natuurlijk, dat weer wel.
Dus die ben ik nu aan het zoeken wat nog niet eenvoudig is tenzij je je scheel wil betalen.
Later denk ik dat ik wel terug ga naar de standaard bumper.
Verder word het gewoon de auto netjes maken en goed onderhouden, hij is bijna 20 jaar oud dus er zitten wel wat cosmetica dingetjes aan om op te knappen.
Qua upgrades is het de bedoeling om er niet al teveel aan te doen (Niet lachen!)
Er zitten al wat dingen op die de Japanse eigenaar en gelukkig geen Autostyle troep maar goede merken.
Belangrijkste voor mij waren verlagen en andere wielen, een HKS onderstel zit er al onder dus dat is al gebeurd.
Andere wielen heb ik ook al gescoord, maar nog geen foto online gezet dus dat komt nog.
Nu zoek ik nog goede banden in 245/35 R18, maar ik heb geen geld meer voor dure semi-slicks, dus als iemand nog een aanrader heeft..
Mocht er niks uitkomen denk ik dat ik naar de michelin Pilot Sport 4 ga, niet echt budget maar wel goed.
Zodra ik wat foto's van de wielen heb zet ik ze er even bij.
Eerst nog maar even 6 lange weken wachten voordat ik naar de RDW kan....
M.v.g.,