Hoeveel fun voor 13.000euro
- duifjes.com
Hoeveel fun voor 13.000euro
www.haselier.nl
MK Indy | BEC | Honda Blackbird
2004
Links gestuurd
Avo instelbare schokdempers
Onafhankelijke wielophanging
Quick Rack
Lichtmetalen velgen
0-4 sec= 100 km!
NL Kenteken
Kost 13.000euro
Is zoiets niet gewoon het ultieme????? Zeker voor dat geld, vaste kosten lach je je rot etc. Onderhoud aan een motorblok is nihil.
Waarom niet zoiets?
MK Indy | BEC | Honda Blackbird
2004
Links gestuurd
Avo instelbare schokdempers
Onafhankelijke wielophanging
Quick Rack
Lichtmetalen velgen
0-4 sec= 100 km!
NL Kenteken
Kost 13.000euro
Is zoiets niet gewoon het ultieme????? Zeker voor dat geld, vaste kosten lach je je rot etc. Onderhoud aan een motorblok is nihil.
Waarom niet zoiets?
-
mooi nu weet ik ook gelijk waar die kerel zit.. heb hem al heel vaak zien langsrossen met zo'n ding en eens gesproken bij het tankstation in Echt toen ie eentje met een hayabusa turboblok aant testen was.. heel erg indrukwekkend moet ik zeggen. en wat een acceleratie en sound
toch maar eens een kijkje gaan nemen daar want is pakweg 15km bij mij vandaan
toch maar eens een kijkje gaan nemen daar want is pakweg 15km bij mij vandaan
- RobS
http://www.speedon.nl/
Hier hebben ze ook veel van dat soort spul.
Heb zeer lang getwijfeld tussen de Elise en dergelijke kitcar en dan met name deze
[img:450:300]http://www.speedon.nl/used-cars/images/ ... -20v-1.jpg[/img]
Apparaat is tot in de puntjes uitgewerkt en helemaal perfect, rijden was helemaal geweldig maar heb uiteindelijk toch voor de Elise gekozen, is toch net wat meer auto en ziet er wel fatsoenlijk uit met dakje erop. Als ik nog ooit een groter huis neem met garageplek voor 2 wagens dan komt er zeker een super7.
Hier hebben ze ook veel van dat soort spul.
Heb zeer lang getwijfeld tussen de Elise en dergelijke kitcar en dan met name deze
[img:450:300]http://www.speedon.nl/used-cars/images/ ... -20v-1.jpg[/img]
Apparaat is tot in de puntjes uitgewerkt en helemaal perfect, rijden was helemaal geweldig maar heb uiteindelijk toch voor de Elise gekozen, is toch net wat meer auto en ziet er wel fatsoenlijk uit met dakje erop. Als ik nog ooit een groter huis neem met garageplek voor 2 wagens dan komt er zeker een super7.
- duifjes.com
- duifjes.com
-
- Joop
Volgens mij hoeven die kitcars ook niet te voldoen aan alle crashtests, dus ja daar spaar je al een heleboel mee uit als je dat onderzoek niet hoeft te doen en kun je de ontwikkelingskosten en daarmee de uiteindelijke autoprijs laag houden --> helemaal als je hem ook nog eens zelf in elkaar schroeft. 

- RobS
D'r zit vaak een belastingvrij kenteken op dergelijke wagens waardoor je aan niet al te veel eisen hoeft te voldoen. Keuren gaat altijd via de UK, dus eerst hier in elkaar schroeven, dan op trailertje naar de UK, keuren, engelse platen erop, weer naar NL en dan NL platen erop. Geen idee hoe lang dit nog kan..