Dus vandaag ff de duurste items geselecteerd om te kijken of het de moeite was om de huidige order te annuleren en dan alles opnieuw te bestellen, blijkt dat ze (heel verrassend..) de prijzen ahum “iets” hebben verhoogd

Ik zit meestal niet direct te wachten op de onderdelen, als ik even 2-3 weken moet wachten is dat voor mij geen probleem met de meeste dingen. Dan ga ik niet bij de lokale grossier voor lopen kloten voor veel te veel geld, of je moet weer vragen om korting dan komt het vaak beter uit.Martin van der Zwaard schreef: 29 mei 2019, 20:15 Rare vraag maar waarom koop je niet bij de lokale onderdelengrossier?? Heb je foute spullen is het makkelijk omruilen en korting kan je daar ook krijgen.
Is het dan puur gemak??
Ja uiteindelijk wel. Ga ik lokaal shoppen dan is het meestal toch niet op voorraad en kan ik alsnog twee keer rijden. Vervolgens moet je om korting zeuren om in de buurt te komen van internet prijzen. Nee dan liever vanuit de luie stoel selecteren waarna het ook nog eens bezorgd wordtMartin van der Zwaard schreef: 29 mei 2019, 20:15 Rare vraag maar waarom koop je niet bij de lokale onderdelengrossier?? Heb je foute spullen is het makkelijk omruilen en korting kan je daar ook krijgen.
Is het dan puur gemak??
Hetzelfde hier.. een Ate remschijf bij Autodoc is zeer scherp geprijst en ik kan alle nummers vergelijken. Zo weet ik precies wat ik nodig heb en zoals Niels zegt; bij een grote order alles overzichtelijk op www.Niels schreef: 30 mei 2019, 00:42...
Gaat ook allemaal prima voor het kleine, gangbare spul maar een grotere order speur ik het liefst gewoon op het www bij elkaar.
Ik rij niets in de fabrieks garantieJP schreef: 30 mei 2019, 09:14 Wat rijden jullie allemaal voor auto (ik gok BMW......) dat jullie zo'n goede band hebben met onderdelensites ?![]()
Nee, super easy. Je print een retourbon uit en geeft het af bij de BrunaMartin van der Zwaard schreef: 30 mei 2019, 08:35 Voor mij is het makkelijk want bestel sowieso via de zaak met bijbehorende kortingen.
Hij lijkt me alleen zo’n gehannes als je iets verkeerds hebt en het terug moet gaan sturen etc.
Mister-auto, Winparts, Carpartsdirect, autodoc. Winparts en carpartsdirect zijn Nederlandse bedrijven, service van Winparts is uitstekend en levering snel (2dg). CPD is ook snel qua levering, heb er zelf geen gezeik mee gehad maar kom toch wel veel slechte reviews tegen als het gaat om retour beleid. Mister-auto gaat ook super maar duurt vrij lang qua levering, autodoc was de laatste keren vrij vlot.RJL86 schreef: 30 mei 2019, 08:09 Welke sites voor onderdelen zijn eigenlijk betrouwbaar? Wil wel een keer iets bestellen, maar nog niet eerder gedaan.