R32
- duifjes.com
R32
In de handel koop je dingen nu van 2004 voor rond de 20K euro met weinig km's was hier laatst toch een topic over?
-
20.000 voor een R32? Lijkt mij een super deal, die dingen blijven gaaf. Hoewel je voordat geld natuurlijk ook wel een 147 GTA hebt...
In D zijn die hokken dan nog wel relatief 'duur':
http://www.mobile.de/SID8Ei6LO5DtJy69tb ... 1265270271&
In D zijn die hokken dan nog wel relatief 'duur':
http://www.mobile.de/SID8Ei6LO5DtJy69tb ... 1265270271&
- RVV
- RVV
Denk dat zoiets wel mee zal vallen. Duifjes heeft zijn eigen vakgebied, er zijn genoeg auto's te koop die daar volledig buitenvallen.BBVW schreef:en de dférs gaan de auto's ook weer voor weinig door verkopen. Iedereen ze eigen handeltje erbij en voor je het weet heeft duifjes.com niks meer te doen.
Lijkt me geen goed plan.
Voorbeeld de Golf in dit draadje, Duifjes zal nooit zo'n ding inkopen voor zijn eigen handelsvoorraad. De Kans dat iemand zo'n auto voor pak em beet 29K bij hem zal kopen is ongeveer 0,365 procent.
Maar als ie hem zo kan doorstoten naar een DF'er, er verder geen werk of omkijken meer van heeft.. Wat is dan het bezwaar ?
Toch niet de kunstmatig hoge verkoopprijzen van de autobedrijven voor (speciale) 2e hands auto's te beschermen mag ik hopen ?
- Pescatore
- Arthur
- Auto: Nr.51
Lijkt me een aardig plan, Rico.
Dingen die je wil hebben staan meestal veel te duur bij een dealer.
Jacco 1 of 2k verdienen en wij kunnen zo'n auto na een jaar of 2 voor niet al teveel verlies toch nog weer van de hand doen met een prijs flink onder de dealer z'n prijs.
Raak je hem tenminste weer kwijt en Jacco heeft dan weer een volgende opdracht
Dingen die je wil hebben staan meestal veel te duur bij een dealer.
Jacco 1 of 2k verdienen en wij kunnen zo'n auto na een jaar of 2 voor niet al teveel verlies toch nog weer van de hand doen met een prijs flink onder de dealer z'n prijs.
Raak je hem tenminste weer kwijt en Jacco heeft dan weer een volgende opdracht

- Arthur
- Auto: Nr.51
-
OnlineWill F.
Lijkt me een heel geschikt plan. Ik had recent nl. interesse in een auto op autorola.nl (=veilingsite voor handelaren) die toevallig ook nogeens in de buurt van duifjes t.k. stond (woon zelf in het westen). Ik kon er dus niet op bieden (sta niet ingeschreven als autohandelaar bij k.v.k) en ja hij stond ook niet in de buurt dus maar vanaf gezien.(om bijv mijn locale huisdealert in te schakelen). Had ik nou via Duif een bod uit kunnen brengen en hem later afh. van de geboden service tussen de 500 en 900 euro handling fee betaald was dat voor mij een prachtoplossing geweest.Rico v Velzen schreef:Als Duifjes nou eens handelsauto's voor handelsprijzen gaat doorstoten via DF. Pakt ie 1000 euro voor de moeite.. gewoon zo leveren zonder gezeik en garantie..risico koper.
Kan best interresant zijn. Duifjes is alleen maar doorgeefluik en DF'ers zijn spekkoper.
idee ?
Kijk, als je eens even wat anders wil proberen (lees: een leuk 2dehandsje op 't oog hebt) ga je natuurlijk niet de hoofdprijs betalen voor die kar dat doe je enkel ingeval van een droom auto die 100% naar je zin is en die je zeker weten voor langere tijd houdt. Duifjes kan daarnaast ook gemakkelijk het schadeverleden natrekken van de beoogde kar.
-
Kennis heeft deze auto gekocht in Aachen (D): 335i full option
http://ks2873.x.modix.de/go.to/modix/3, ... b=&kw_bis=
Auto blijft staan tot september en dan wordt het kenteken aangevraagd.
Scheelt 37% BPM.
Ik ben zelf eens gaan zoeken, en ondekte toen dat er een tiental Z4's bij BMW dealers staan vlak over de grens, allen 1 jaar oud met maar 6000 a 8000 km op de klok.
Prijsverschil is aanzienlijk dan...zeker met BPM voordeel.
In verhouding heb je het meeste voordeel tussen de 1 en 2 jaar oud, namelijk die 37%. Daarna is het in verhouding minder voordeel.
Scheelt 37% BPM.
Ik ben zelf eens gaan zoeken, en ondekte toen dat er een tiental Z4's bij BMW dealers staan vlak over de grens, allen 1 jaar oud met maar 6000 a 8000 km op de klok.
In verhouding heb je het meeste voordeel tussen de 1 en 2 jaar oud, namelijk die 37%. Daarna is het in verhouding minder voordeel.
- Joop
Ben vandaag ook eens voor de aardigheid voor een Duitse E92-325i /330i gaan kijken op bmw.de maar idd kom je hele leuke auto's tegen en bij 1 à 2 jaar oud kun je best een hoop besparen op zo'n auto. Ben nog niet toe aan iets anders, maar tegen die tijd wil ik dat ook wel eens verder bekijken.
Over het algemeen houden Duitsers er niet zo van dat hun auto over de 100k KM-grens heen gaat, dus vaak vind je auto's met relatief lage kilometerstanden voor hele leuke bedragen.
Over het algemeen houden Duitsers er niet zo van dat hun auto over de 100k KM-grens heen gaat, dus vaak vind je auto's met relatief lage kilometerstanden voor hele leuke bedragen.
- Michel P
Top die touring, wat scheelt dat nu met een NL auto, compleet met invoerkkosten en BPM?Rebel schreef:Kennis heeft deze auto gekocht in Aachen (D): 335i full option
Scheelt 37% BPM.
Michel
-
- Michel P
Klopt voor volle auto's zeker. Maar bijvoorbeeld een Z4 M coupe zit nauwelijks iets tussen. Zie prijs De Beier en Dusseldorp, beiden met amper KM's op de klok.Rebel schreef:Dan is het duidelijk interessanter om in duitsland te kijken.
Zeker als je er een eentje uit weet te halen met een lage kilometerstand.
Tevens zijn ze in duitsland vaak met meer opties voorzien.
Michel