BMW natuurlijk

BMW natuurlijk
Ik ga achterin zitten dan, of liggen wss...
Aha! Hij deed een Martijntje. Hij kocht de velgen al voor ie de auto had. Wat een stiekemerd.Jan-Willem schreef: 23 mei 2019, 13:30Ik dacht dat Niels een echte autoliefhebber is, maar dat verging als sneeuw voor de zon toen hij velgen op kwam halen bij mij in een prius![]()
De Prius net zo, 125kkm mee gereden nu en zo goed als foutloos. Ben nog nooit meer dan 3-400,- bij de dealer kwijt geweest maar heb wel een keer zelf remmerij voor vervangen en een setje banden. Het spul is perfect om goedkoop van A naar B te komen. De Auris Station vind ik ook nog best te pruimen maar ik kan niet wachten totdat die 185pk Corolla hybrides uit de lease terug komenRJK schreef: 23 mei 2019, 15:32 Haha, Auris (half jaar in bezit) één lampje vervangen nu. Weer eens wat anders dan de bekende 1a2k beurt![]()
Haha, ik denk dat het daar nog wel meevalt...
De twinnyload net nog besproken met MDV omdat we een fiets van de oudste achterin moesten gooienEmielS60 schreef: 24 mei 2019, 08:07 Bretels en twinnyload zijn de onderweg?
Van harte met je nieuwe aanwinst, gelukkig heb je de Z3 er nog naast voor een portie DF![]()
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Amazon [Bot], Google [Bot], m@rco, TurboClouseau en 5 gasten