Mijn auto historie begon 14 jaar geleden met een Peugeot 206 GTI. Deze werd na een paar jaar omgeruild voor een Renault Megane R26, na 3 jaar werd deze verkocht en kocht ik een Megane 3 RS. De Megane 3 was één van de leukere auto om mee te rijden, bij wat sleutelwerk kwam naar voren dat de auto aardig in de prak had gelegen en slecht gerepareerd was dat ik er gelijk klaar mee was. Megane rs eruit en toen kwam er een Golf VI GTI edition 35. Met wat simpele aanpassingen veranderde deze in een compleet monster! Het scherpe gevoel van de Megane bezit de Golf niet, maar toch een hele leuke bak. Omdat iemand vond dat hij/zij de Golf zonder te vragen mee kon nemen, heb ik er zelfs twee gehad. Maar toen mijn vrouw vertelde dat ze zwanger was moest er toch een wat praktische auto komen. ik bedoel; een mooi excuus voor een nieuwe auto! toch? Zo kwam er een Audi b8 S4. een heerlijke V6 met compressor.
Ik heb m'n vrouw moeten beloven dat er op een stel mooie BBS CH-R velgen niks veranderd zou worden aan de Audi. Maar wat nu als dat toch een beetje in je bloed zit? dan koop je toch een Mini Cooper S erbij.. in 2017 heb ik een R53 uit 2003 met wat lichte modificaties gekocht. KW V1 en powerflex rondom. We zijn nu twee jaar verder en ook een hoop mods verder! De Mini gebruik ik om te touren en af en toe wat trackdays te pakken. ik zal voor deze nog een topic maken in mijn auto.
foto's spreken wat meer dus bij deze!
R26

Megane 3 RS

Golf VI Edition 35

Audi S4

Mini R53