Hij staat voor de deur!
Beetje vervelend verhaal allemaal geweest, maar eind goed al goed:
Na de proefrit bij Auto Flevo besloten toch deze auto te kopen. Ik zou de auto de volgende maandag zelf ophalen uit Harderwijk en naar Leeuwarden brengen. Leek me wel zo leuk! Zaterdag is er naar Auto Flevo gebeld om de boel in orde te maken, willen ze ineens 1500 euro meer voor de auto hebben?! Fijne streken..
Na een tijdje nadenken en geen zin hebben om genaaid te worden besloten Auto Flevo af te blazen en Ekris en vd Akker eens op te bellen. Met vd Akker konden we het niet eens worden over de prijs, terwijl Ekris de auto intussen verkocht had. Het zag er naar uit dat het helemaal niks meer zou gaan worden. Gelukkig belde Ekris afgelopen week naar Bourguignon om te vertellen dat de auto weer te koop staat, waarna de deal snel was gemaakt.
Gisteren hebben we de auto opgehaald en ik werd toch even erg positief verrast. De optielijst op de website was niet compleet. Er zat namelijk nog een DVD entertainmentset in de auto én de middenconsole is achterin verlengd (4 zitter). Duur maar prettig foutje!
http://www.ekrisexclusief.nl/WebModules ... px?id=4195
Ik zal snel wat foto's maken, maar ben nog even druk met uitzoeken hoe alles in de auto werkt

Het is een ware villa op wielen, echt te gek!
Dit alles mede mogelijk gemaakt door Daniel hierboven. Ekris had de meest complete auto staan voor een fair prijs

Thanks!