///M3 vs Mr. BIG FAT ASS KATER 150+

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Negat Ivan

Bericht door Negat Ivan » 12 aug 2007, 03:06

Werk zelf bij een verzkeringskantoor (jajajik weet het). Maareh de houder van een dier is in principe risico aansprakelijk voor de gedragingen van dat ding. Dat een kat de weg oversteekt is eigenaar niet toe te rekenen helaas.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 12 aug 2007, 10:14

partyondude schreef:Die kat binnen houden?

Onzin, zo'n beest komt graag buiten en schijt en speelt er ook. Wat doe je dan als een duif jou voorruit verbrijzeld? Even contact leggen met God?

Dit is gewoon pech, heel lullige pech.

Maar als iemand die mijn huisdier kapot rijdt langs komt om de schade te verhalen, kan die het mooi bekijken. Daar ga ik echt geen moeite voor doen.
De enige huisdieren die jij hebt zijn luizen, en kakkerlakken in de keuken.
Dus voor schades aan auto`s hoef jij niet bang te zijn :mrgreen:

Harrie

Bericht door Harrie » 12 aug 2007, 11:08

Onzin, zo'n beest komt graag buiten en schijt en speelt er ook. Wat doe je dan als een duif jou voorruit verbrijzeld? Even contact leggen met God?

Maar als iemand die mijn huisdier kapot rijdt langs komt om de schade te verhalen, kan die het mooi bekijken. Daar ga ik echt geen moeite voor doen.
"....die mijn HUISdier....." :wink:

Tom

Bericht door Tom » 12 aug 2007, 12:43

Een kat buitenshuis laten brengt risico met zich mee... dat risico is klein als je in een rustige woonwijk woont.. maar anders zit de kans er nou eenmaal in dat ie in aanraking komt met een auto. Je laat je kinderen ook niet aan een grote doorgaande/drukke weg spelen, dat is vragen om problemen.

Michel P

Bericht door Michel P » 12 aug 2007, 13:05

Harrie schreef:

"....die mijn HUISdier....." :wink:
Idd Harrie, HUISdier dient anderen niet tot last te zijn! Ik heb een hond, stel je voor dat die bij iedereen in de thuis schijt, over auto's loopt en die bekrast........ maar veel kattenbezitters zijn erg makkelijk uitgevallen, dan moet je ook de risico's aanvaarden. Ik ken zat mensen met katten welke ze thuis en in eigen tuin houden, dan is het een echt HUISdier.

Als een huisdier veel voor je betekend, dan moet je de risico's beperken.

Michel

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 12 aug 2007, 13:15

Je hebt gelijk 8) Als een eigenaar ervoor kiest om die beesten buiten te laten dan moet dan kunnen. Ik kan het alleen niet waarderen als er ongecastereerde katers (waarom castereren mensen zo'n beest niet :? )in mijn huis ook denken de baas te zijn. Die trap ik letterlijk naar buiten.

Mijn kater is niemand tot last en bekrast alleen mijn eigen motorkappen :? Helemaal die van de Z als het net geregend heeft want dan glijdt die eikel er vanaf en zet ie de nagels even in de lak :wink: Part of the game, ik laat de kap wel spuiten als ie de verkoop in gaat

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 12 aug 2007, 13:37

Hehehe inderdaad. Toen mijn kat eens lag te te maffen op de Compact dacht ik hem wel eraf te halen. Beessie schrok en gaat volgas spinnend over m'n motorkap ervandoor. Dat werden ook krassen :?

Ja, een kat is een huisdier, maar iedereen weer wel denk ik dat er echte huiskatten zijn en echte buitenkatten. Uiteraard moeten katers gecastreerd worden om haantjesgedrag in andermans tuin te beperken, maar je kan nou eenmaal niet een kat aan een lijntje uit gaan laten om te voorkomen dat deze dood wordt gereden. Zo'n beest moet snuffelen, aan bomen krabben, zijn tuin verdedigen tegen andere katten en aangehaald worden door mensen.

Anyway, ik vind het uiteraard lullig voor je Paul, dat je met 2K schade zit. Heb je de eigenaar van de kat al te pakken gekregen? Denk dat die mensen graag hun viervoeter in de tuin begraven.

Ik ben helemaal gek van katten, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al in de gaten :wink:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 12 aug 2007, 15:46

partyondude schreef: Ik ben helemaal gek van katten, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al in de gaten :wink:
Doe mij maar een hond. :wink:
Wij hebben ook 2 gecastreerde katers die los rondlopen hier in de rustige wijk, maar als ze ooit 't loodje leggen dan komen er geen anderen meer in huis.
Als de hond 't loodje legt dan komt er wel weer een andere.

Paul

Bericht door Paul » 13 aug 2007, 14:43

BIGFATASPUSSIECAT ligt in de vriezer bij het dierenasiel, en er wordt contact opgenomen me me als de eigenaar zich meldt..
Dan maar eens kijken of er iets te regelen valt.. Sneu voor beide partijen en je doet er niets aan...

M@rcel

Bericht door M@rcel » 13 aug 2007, 15:12

Paul schreef:

Ene kant snap ik dit , maar aan de andere kant ook niet.. tis en blijft toch JOUW huisdier dus ben je er ook verantwoordelijk voor..... mschien vreemd maar Agent zei dat het best normaal is dat als er schade is veroorzaakt etc, dat de eigenaar aansprakelijk wordt gesteld..

Idd erg lullig dat je trouwe huisgenoot kapot wordt gereden, maar ik heb hier ook niet om gevraagd en die kat ook niet.. maar ik zit wel met zon 2000 euro schade..

Andersom is het ook raar geregeld.

Mijn moeder stak in de late avond met haar aangelijnde hond over op een zebrapad.
Vrouwtje komt met Wagon R de hoek om, ziet mijn moeder en denkt...ik vlieg er nog wel even voorlangs, alleen.....het was donker...en de zwarte hond die schuin voor mijn moeder liep, zag ze gemakshalve even over het hoofd.

Affein, hond dood, allemaal ellende....politie erbij etc.

Vergoedt de verzekering van die Wagon R-muts alleen even de crematiekosten a la 'snel voor weinig'

Op geen enkele andere manier is er een vorm van genoegdoening geregeld.
Daarbij had dat Wagon R-loeder, niet eens de moeite genomen om eens, middels een simpel telefoontje te vragen hoe het met mijn moeder is, of dat alles netjes geregeld was........?

GTRene

Bericht door GTRene » 13 aug 2007, 15:19

De stelling van vandaag...

Je kan beter een poes berijden, dan een poes aanrijden :lol: :wink: :idea:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 13 aug 2007, 15:25

Beter op de trap staan lullen dan op je lul staan trappen... :o

René130i

Bericht door René130i » 13 aug 2007, 15:58

Kut Paul, erg sneu. Ook voor de kat en de baasjes van de kat. :cry:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 13 aug 2007, 16:57

@Paul: hoe ben je verzekerd?

Mijn motor heb ik WA+ waarbij in de voorwaarden expliciet staat vermeld dat ik de schade vergoed krijg door toedoen van plotseling overstekende dieren. Dan ben je klaar :wink:

Arthur

Bericht door Arthur » 13 aug 2007, 17:08

Ik vind dat Paul beter uit moet kijken hoor, met 150+ een kat aanrijden is misdadig :wink:
Zeker volgens Spee.

Nu ff serieus :wink:
Ik heb ook foto's van hem gezien dat Paul staat te wildplassen.
Volgens sommige meningen hier mag ik Paul dan ook doodrijden als hij los over straat loopt...
Kort door de bocht :wink:

allen

Bericht door allen » 13 aug 2007, 17:40

Schade aan je wagen kun je dan verhalen bij z'n baasjes Arthur. :lol:

Paul

Bericht door Paul » 13 aug 2007, 17:57

Arthur schreef:Ik vind dat Paul beter uit moet kijken hoor, met 150+ een kat aanrijden is misdadig :wink:
Zeker volgens Spee.

Nu ff serieus :wink:
Ik heb ook foto's van hem gezien dat Paul staat te wildplassen.
Volgens sommige meningen hier mag ik Paul dan ook doodrijden als hij los over straat loopt...
Kort door de bocht :wink:

Jij krijgt je waterpomptang dus niet meer terug :lol: :lol: :lol:

Arthur

Bericht door Arthur » 14 aug 2007, 09:51

:mrgreen: :lol:
Oppassen vanaf nu!

Plaats reactie