Ik vond dat er nogal wat paaltjes stonden voor 130 (of 110)... flitsmeister aan maar ik had geen zin m over de 132 te zetten.
Ik bouw momenteel een e30 M3 DTM 9000 rpm met 330pk en 950kg. Dat veel liever dan welke turbo motor ook. Een crosskart met 16000 rpm door de bossen is een heel andere beleving dan een electro versie.HSR schreef: 09 mei 2019, 22:50Andre schreef: 09 mei 2019, 22:26 Je vergeet 1 ding. Als velen elektrisch rijden dan kan Je leuke M en Amg en porsche s ook wel vergeten. Met de aankoop van deze subside mobielen help je het laatste beetje fun van leuke auto s ook naar de afgrond!
De omslag naar EV is dat m.i. niet direct aan te rekenen. Toen BMW M over ging op turbomotoren werd er moord en brand geschreeuwd hier maar ook jij hebt dikke schik van je M2. Sterker nog, sinds 2006 wordt hier al geroepen dat het uit is met de fun ''binnenkort''. Ik zie dat niet zo negatief. Ik zie ook kansen. Lekker met een EV crosskart door een bos heen jakkeren. Geen teringherrie waarmee je mens en dier over de klink jaagt en wel gewoon je adrenalinekick.
De afname van de koopkracht is m.i. een groter probleem. Wil je leuk hobbyen met autootjes in Nederland heb je diepe zakken nodig.
Geen teringherrie = geen waarschuwing dat ze voor hun flikker worden gereden.HSR schreef: 09 mei 2019, 22:50 Lekker met een EV crosskart door een bos heen jakkeren. Geen teringherrie waarmee je mens en dier over de klink jaagt en wel gewoon je adrenalinekick.
Als de EV's erbij komen om aan de uitstoot norm te voldoen, zoals bijvoorbeeld de Aston Martin Cygnet, dan is daar weinig mis mee.D20VT schreef: 10 mei 2019, 03:10Je vergeet 1 ding. Als je als fabrikant niet snel ev’s aan je gamma toevoegt je ivm de gemiddelde uitstoot ( en de Europese richtlijnen hiervan) je helemaal geen dikke ICE modellen meer kunt maken.Andre schreef: 09 mei 2019, 22:26 Je vergeet 1 ding. Als velen elektrisch rijden dan kan Je leuke M en Amg en porsche s ook wel vergeten. Met de aankoop van deze subside mobielen help je het laatste beetje fun van leuke auto s ook naar de afgrond!
Geluid is juist inderdaad mede en een zeer groot deel van de kick, valt dat weg heb je 'niks'. Als (stads) vervoermiddel a naar b niks mis mee natuurlijk. Ik vind het geen geluid maken van 'n EV naast de andere realistische nadelen echt onleuk. Beleving valt weg.Elise schreef: 11 mei 2019, 09:51Geen teringherrie = geen waarschuwing dat ze voor hun flikker worden gereden.HSR schreef: 09 mei 2019, 22:50 Lekker met een EV crosskart door een bos heen jakkeren. Geen teringherrie waarmee je mens en dier over de klink jaagt en wel gewoon je adrenalinekick.
Ik geloof je gelijk dat dat een beste adrenalinekick zal geven.....![]()
Ondanks dat onze stofzuiger elektrisch is, maakt die toch een hoop herrie, en ja......daar mogen de buren dan van meegenieten !alt schreef: 11 mei 2019, 12:34 (...)
Bij deze df'ers zullen de buren ook mee kunnen genieten bij het uitvoeren van hun echtelijke plicht.
De jaren 80.......we zijn nu meer dan dertig jaar verder. Wat toen slecht werkte zal nu een stuk beter gaan.Wimo schreef: 12 mei 2019, 21:35 Klopt... Directe aandrijving is in de jaren 80 al geprobeerd. Bleek erg slecht te werken. Mensen denken dat waterstof nieuw is en de holy grail. Ga maar eens tanken bij die 3 stations in Nederland. Je kunt 20minutrn wachten voor je kunt omdat de druk moet worden opgebouwd als je voorganger klaar is.
Wat dat betreft is Shell "goed" bezig. Lekker met subsidie smijten om een hopeloze missie in stand te houden.
Gr RonAndre schreef: 10 mei 2019, 15:01Ik bouw momenteel een e30 M3 DTM 9000 rpm met 330pk en 950kg. Dat veel liever dan welke turbo motor ook. Men klinkt op hoofdstuk mijn auto - aanmaken nieuw topic - nieuwe titel PROJECT E30 M3 DTM - PLEMPT TOPIC VOL MET INFO EN FOTO’S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()