///M3 vs Mr. BIG FAT ASS KATER 150+
///M3 vs Mr. BIG FAT ASS KATER 150+
Net even heerlijk stukje lopen knallen met de ///M3, raampjes open, heerlijk genieten van de airbox bij 7800 tpm... en ineens uit het niets, een megakat! geen enkele kans om uittewijken,remmen of wat dan ook.. pakte hem VOL.. was echt een megaklapper... de stukken bumper en plastic vlogen alle kanten op.. Auto stilgezet.. 50 mtr terug gelopen.. was echt een megaKAT, helaas overleden, stukken bumper en plastic all over the place...
Mn carbonnen Schnitzerlip kapot, bumper is compleet aan stront, radiateur is lek, Oliekoeler heeft een beste opneuker gehad..
Ben er nu flauw van , schors hem en pak volgende week lekker de fiets...
Voor mijn geen drivingfun meer..
Mn carbonnen Schnitzerlip kapot, bumper is compleet aan stront, radiateur is lek, Oliekoeler heeft een beste opneuker gehad..
Ben er nu flauw van , schors hem en pak volgende week lekker de fiets...
Voor mijn geen drivingfun meer..
- GTRene
damn Paul, das niet mis zo te horen
eneuh mega kat? was het een kat of een kat achtige? misschien wel dat beesie waar ze destijds jacht op maakten op de veluwe.
Maar euh serieus klote! auto goed stuk dus...
sneu voor dat beestje, ze laten die beesten ook gewoon buiten lopen en ja, dan gaat het wel eens mis en zit jij nu met een Kater...
sterkte.

Maar euh serieus klote! auto goed stuk dus...
sneu voor dat beestje, ze laten die beesten ook gewoon buiten lopen en ja, dan gaat het wel eens mis en zit jij nu met een Kater...
sterkte.
- Joy
-
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
De schade verhalen op de eigenaar van de kat?Joy Jolliffe schreef:Als je de eigenaar van het beestje zou weten te wonen kun je daar de schade op verhalen.
Het is wel zonde van die kat. Heb er zelf een tijd terug ook 1 aangereden die gewoon midden op de weg zat in het pikkedonker.
Succes met de schade.
Ik zie ze aankomen zeg

- Bert ///M3
- Sjoerd
-
OnlineBram
Rico v Velzen schreef:poekie... poekieeeee,, kom dan .. (rammelt met vretensbak) poekieee ..
Waar blijft poekie nou ?
Heb de helf van poekie nog in de auto liggen aan een stuk ///Mbumper..
Maar ben naar de politie geweest, hebbeen soort rapportje gemaakt, beest is opgehaald door de dierenambulance en wordt gechecked op chip of tattoot en hopelijk zo achter de eigenaar te komen en dan idd WA aansprakelijk stellen... is geen enkel probleem zei die agent.. wordt uitgekeerd door de WA verzekering van de eigenaar van de MEGAKAT...
Ik ben er momenteel flauw van, schors hem maandag.. en dan gaat ie eerst maar even bijkomen van alle bullshit van de laatste tijd en dan rond de kerst maar voor de 2e volledig spuiten binnen 8 maand.. kleur.. heeeeeeeeeeel donkerantraciet of WIT....
- Jelmer850i
- Stéphane
- Downforce Hans
Moeten ze die kat maar binnen houden.
Vervelend voor de kat ,maar ik zou de schade gaan verhalen.
Bij mij liep een tijd terug ook ineens zo`n beest bij me in huis van de buren 6 huizen verder.
Laten ze lekker beter op hun kat letten
Als ik een kat wil koop ik er zelf wel 1 zei ik tegen de buren die het gek vonden dat ik over de zeik was.
Volgende keer maar ik een lampekap van dat beest
Vervelend voor de kat ,maar ik zou de schade gaan verhalen.
Bij mij liep een tijd terug ook ineens zo`n beest bij me in huis van de buren 6 huizen verder.
Laten ze lekker beter op hun kat letten
Als ik een kat wil koop ik er zelf wel 1 zei ik tegen de buren die het gek vonden dat ik over de zeik was.
Volgende keer maar ik een lampekap van dat beest

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
excuses, maar ik lig hier met de tranen in de ogen van ´t lachen. Succes met je bumper.
Ik reed en jaar of 15 geleden eens m´n Golfje diesel warm, 80 op een 100kmh weg, donker en ´s avonds, de halve wereld haalde me in, natuurlijk. Ja een klojo met 80, maar ik dacht, laat me maar; Klabam! EEn hond die vanuit een boerderij-erf zo de weg op rende voor m´n auto. Gvd. de hele grill aan barrels en de voorbumper en spoilertje kapot en ´n dikke deuk in dat metaal onder de bumper(Golf 2 zonder dikke bumpers) Hond dood, sneu, en darom rij ik sindsdien altijd HARDER dan toegestaan, want had ik dat TOEN OOK gedaan was die hond geen hotdog en had ik geen deuk...
8)

Ik reed en jaar of 15 geleden eens m´n Golfje diesel warm, 80 op een 100kmh weg, donker en ´s avonds, de halve wereld haalde me in, natuurlijk. Ja een klojo met 80, maar ik dacht, laat me maar; Klabam! EEn hond die vanuit een boerderij-erf zo de weg op rende voor m´n auto. Gvd. de hele grill aan barrels en de voorbumper en spoilertje kapot en ´n dikke deuk in dat metaal onder de bumper(Golf 2 zonder dikke bumpers) Hond dood, sneu, en darom rij ik sindsdien altijd HARDER dan toegestaan, want had ik dat TOEN OOK gedaan was die hond geen hotdog en had ik geen deuk...

-

Verder eens met Stephane.. wij hebben ook een kat.. maar alleen binnenhuis of in onze eigen tuin met toezicht... kat buiten rond laten lopen is vragen om problemen. Valt hier in de wijk wel mee, maar toch, kans dat ie andere mensen tot last is is vrij groot. Paar huizen verderop hebben ook zo'n buitenkat en die wil ook wel es over de motorkap lopen.. liever niet dus.
-
OnlineBram
Die kat binnen houden?
Onzin, zo'n beest komt graag buiten en schijt en speelt er ook. Wat doe je dan als een duif jou voorruit verbrijzeld? Even contact leggen met God?
Dit is gewoon pech, heel lullige pech.
Maar als iemand die mijn huisdier kapot rijdt langs komt om de schade te verhalen, kan die het mooi bekijken. Daar ga ik echt geen moeite voor doen.
Onzin, zo'n beest komt graag buiten en schijt en speelt er ook. Wat doe je dan als een duif jou voorruit verbrijzeld? Even contact leggen met God?
Maar als iemand die mijn huisdier kapot rijdt langs komt om de schade te verhalen, kan die het mooi bekijken. Daar ga ik echt geen moeite voor doen.
-
Precies, sterker nog ik zou woest op diegene worden, ook al kan ie er niks aan doen.partyondude schreef:Die kat binnen houden?

-
Fukt up
Beperkt casco verzekerd? Ja, aanrijding met (mega) dieren gedekt
.
Nee, uhh ja danne .....

Nee, uhh ja danne .....
partyondude schreef:Die kat binnen houden?
Ene kant snap ik dit , maar aan de andere kant ook niet.. tis en blijft toch JOUW huisdier dus ben je er ook verantwoordelijk voor..... mschien vreemd maar Agent zei dat het best normaal is dat als er schade is veroorzaakt etc, dat de eigenaar aansprakelijk wordt gesteld..
Idd erg lullig dat je trouwe huisgenoot kapot wordt gereden, maar ik heb hier ook niet om gevraagd en die kat ook niet.. maar ik zit wel met zon 2000 euro schade..