Kmstand 206.xxx, technisch en optisch in zeer goede staat. Werkelijk alles aan vervangen wat er te vervangen valt. Koppeling, drijfstanglagers, ombouw naar 6-bak, Supersprint uitlaatsysteem, aircopomp, koelsysteem, lampen, vanosrevisie, onderstelrubbers + dempers + veren, 3.2 remmen, voorruit etc. Eind 2017 nog een onderhoudsbeurt van € 4.100,00 laten geven. Sindsdien 2.000 km gereden. Er mankeert niets aan. Alles werkt zoals het hoort.
Heerlijk rijdende auto met een zeer mooi geluid. Koetswerk volledig roest- en schadevrij. De motor verbruikt 0,0 olie en heeft al zijn vermogen nog.
In 2008 vanuit Italië (Dolemieten) geïmporteerd naar NL en eigendom geweest van Bas Roos en vervolgens Victor Vilé van Premium Classics. Daarna bij mij terecht gekomen.
Ik heb er 10 jaar lang ontzettend van genoten, mooie herinneringen mee opgedaan en heb er 70.000 km probleemloze kilometers mee gemaakt. Het is een oerbetrouwbare auto gebleken die het altijd doet en me nooit heeft laten staan ondanks zijn 25 jarige leeftijd.

Vraagprijs € 16.950,00.