gister mijn GTI bij de dealer gebracht. De rubbers van de wielophanging werden vervangen onder garantie. (terug roep actie PON)
Ga ik de auto vandaag ophalen met mijn neef en zie ik tot mijn grote verbazing dat er een beschadiging zit halverwege op een spaak van de velg aan de voorzijde.
Vervolgens terug naar de receptie. Hebben ze vervolgens eerst geprobeerd het weg te poetsen maar dat lukte natuurlijk niet.
Vervolgens kreeg ik te horen dat de schade reeds aanwezig was toen de monteur met de auto aan de slag ging. (dit volgens de monteur die er aan had gewerkt en verder geen aandacht had besteeds aan de krassen....)
Ik weet 300% zeker dat er geen schade aanwezig was op de velg toen ik de sleutel inleverde bij de receptie. Voor mijn vakantie heb ik mijn auto gewassen met de hand en na mijn vakantie tijdens de 1e rit weer de auto weggebracht naar de dealer. Auto staat altijd onder de carport en niemand anders rijdt in mijn auto.
Het is wel heel toevallig dat er schade zit op een velg die eraf is geweest. Gezien de "vorm" en de lokatie van de krassen kan dit niet onstaan tijdens het rijden maar eerder tijdens het (de)monteren. (mijn mening)
Werd er ook nog gezegd dat de krassen er waarschijnlijk al lang zaten gezien ze zwart waren van de viezigheid.... Dit kon absoluut niet gezien de krassen nog steeds zwart waren na het poetsen. Daarnaast waren de velgen ook verder redelijk schoon! Door de opmerking begon mijn bloed te koken.

Na vervanging van de rubbers is er door de chef werkplaats nog met mijn auto gereden! Hierdoor worden de velgen natuurlijk ook niet schoner door!:x
Heb het gevoel dat ze denken dat ik er een slaatje eruit probeer te slaan en dit irriteerd me nog meer. Ik ben super zuinig op mijn auto en als ergens een kleine beschading zit vervang ik dit meteen. Zit er schade op een velg dan komt er een nieuwe maar als dit gebeurd is tijdens een bezoek bij de dealer dan vind ik het een andere situatie.
Gezien de after-sale manager vrij was krijg ik pas vrijdag bericht over het vervolg van het gehele verhaal.
Ik ga er vanuit de de velg of vervangen wordt of wordt hersteld. Toch geen vreemde oplossing???
Was is jullie mening over de krassen?? De foto is niet super maar je krijgt wel een idee.
Hoor het graag.
[img:768:576]http://www.extreme-machines.nl/upload/f ... develg.JPG[/img]