Dat vraag ik me wel eens af als ik de trending topics hier soms zie ...

Dat vraag ik me wel eens af als ik de trending topics hier soms zie ...
Nou, wat let je dan?Andre schreef: 13 apr 2019, 12:16 Ja Romo het word bij elke nieuwe generatie auto er niet beter op.
Ik zit steeds vaker mij te bedenken om weer terug te grijpen op voorgaande modellen.
Nieuwe auto s zijn vaak saaier, zwaarder, en door het nederlandse bpm regime onbetaalbaar.
Misschien moet ik gewoon weer een 1m pakken. Was een van de beste en leukste auto s die ik gereden heb!
Ik zeg doen!Andre schreef: 13 apr 2019, 12:22 Mij let niks. Als ik de juiste tegen kom kan maar zo zijn dat ik die parel pak!
Dit ziet er enorm tof uit. Echt heul gaaf. Ben benieuwd of dit een beetje te dailyen is. Dat is wel jouw intentie toch?romo schreef: 12 apr 2019, 18:48
Heerlijk.
Voor wie kijkt hier dan, anders veel plezier in het Tesla draadje![]()
![]()
Twist schreef: 15 apr 2019, 14:50 3.8 is hartstikke mooie (gedowntunede 4.0 GT motor zou nog leuker zijn) maar zal nieuw dan wel onbetaalbaar (150k?) worden met huidige BPM regels
Voor rond 80k heb je nu GT4 uit DE. BPM is inmiddels wat 'afgekoeld' want 2016. Lijkt me dan prima propositie
Leuk als je geen gezin hebt / kinderen uit huis zijn. Anders kun je het beter omdraaien. Ultieme daily en een elektrische boedelbak als je in het weekend met het gezin naar Westerbork gaat...Twist schreef: 15 apr 2019, 13:35 Juist uitstekend voor naast de Tesla voor in het weekend!
Heb je een ultieme daily en een ultieme weekender
Is al bekend welke motor het wordt?
De ev is de ultieme daily...allen schreef: 16 apr 2019, 09:12Leuk als je geen gezin hebt / kinderen uit huis zijn. Anders kun je het beter omdraaien. Ultieme daily en een elektrische boedelbak als je in het weekend met het gezin naar Westerbork gaat...Twist schreef: 15 apr 2019, 13:35 Juist uitstekend voor naast de Tesla voor in het weekend!
Heb je een ultieme daily en een ultieme weekender
Is al bekend welke motor het wordt?
Verder ruimte voor een kleine gebruikers review?Marius schreef: 16 apr 2019, 08:51 Heb met een 981 gt4 aardig wat ring km's gemaakt. Niets geen problemen met de front struts torens. Is ook regelmatig gecontroleerd. Ken ook geen andere ringrijders met GT4's met dat probleem. Is meer een probleem voor mensen die US wegen rijden met echt serieuze potholes daarin lijkt me.
Vwb het probleem met de bak. Uit ervaring weet ik inmiddels dat porsche, indien nodig want het is niet bij elke 981 GT4 bak, een brief stuurt voor een terugroepactie waarin ze op hun kosten de bak (preventief) fixen.
Beetje tegengas is wel goed met al die BMW-lovers hier...tomgtr schreef: 16 apr 2019, 09:39 Man man, de Tesla fan boys komen eindelijk uit het Tesla draadje om in andere draadjes verder te prediken over ...... Tesla.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten