Goed voor de marketing van je persoontje. Uiteindelijk willen we allemaal naar een groene wereld zonder uitstoot.

Goed voor de marketing van je persoontje. Uiteindelijk willen we allemaal naar een groene wereld zonder uitstoot.
Waarom denk jij dat Hamilton dat zou doen?
Oh wacht, ik zie het nu. Op DF begint het raceweekend direct met de race. Trainingen en qualy komen daarna.///Joost schreef: 11 apr 2019, 19:02 Erik spreekt geen Engels en Hielke is verziend. Gutgut...Het is behelpen hier op df.![]()
En diegene die vinden dat het beter kan........bij deze uitgenodigd om dat te doenWJ schreef: 11 apr 2019, 23:00 Haha, de race is natuurlijk het belangrijkste en de rest is bijzaak. Vandaar bovenaan.
Waar ik het vandaan heb stond het in deze format, en aangezien elke kopie "opgeruimt" moest worden voordat die leesbaar was had ik niet veel zin om het aan te passen.
Do i have englished ergens?///Joost schreef: 11 apr 2019, 19:02 Erik spreekt geen Engels en Hielke is verziend. Gutgut...Het is behelpen hier op df.![]()
Ik herinner me 2 weken geleden dat Coronel in de studio riep dat China ook weer drama zou zijn, en dat RB sowieso het derde team zou zijn, omdat het een snelle baan is.Knot schreef: 12 apr 2019, 11:09 Of dit circuit ligt de RB15 gewoon beter maar ben benieuwd of het morgen ook nog lukt op 0,2sec...
Ik vind, dat als je teammaat het zoveel beter doet, dat je als F1 coureur niet zo'n leercurve mag hebben.smiley schreef: 12 apr 2019, 12:19 In Spanje zit Kvyat in de rbr, wat ik je brom.
Even los van zijn learning curve, wordt er gewoon teveel geld weggepist aan punten als je zo loopt te hannesen met je P6 auto.
Dat hadden ze.ErikS schreef: 12 apr 2019, 12:26
Ik had écht wel een hoge per op van Gasly, maar als je bedenkt dat 'ie Hartley amper had vorig jaar...... Dan vraag ik me af of TR vorig jaar niet gewoon een setje ondermaatse coureurs had.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten