BMW E39 M5 *UPDATE 22/07*
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 aug 2007, 14:48
- Locatie: Brasschaat
[IMG:700:467]http://i143.photobucket.com/albums/r148 ... G_6200.jpg[/img]
[IMG:700:467]http://i143.photobucket.com/albums/r148 ... G_6202.jpg[/img]
[IMG:700:467]http://i143.photobucket.com/albums/r148 ... G_6206.jpg[/img]
[IMG:700:467]http://i143.photobucket.com/albums/r148 ... G_6202.jpg[/img]
[IMG:700:467]http://i143.photobucket.com/albums/r148 ... G_6206.jpg[/img]
- Frits
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:09
- Locatie: Ham, België
Knappe wagen, collega. Als ik van die foto's zie, wordt ik er telkens aan herinnerd dat ik de mijne nog eens goed moet waxen, want die zou eigelijk net zo hard moeten blinken... Na 2 en half jaar begint het enthousiasme blijkbaar al wat te minderen. Het blijft toch nog steeds de beste auto voor dagelijks gebruik die ik me kan inbeelden.
- Downforce Bjorn
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 18:36
- Locatie: Zolder, België - Real ///M are handbuilt!
Nog maar eens reageren voor men denkt dat ik mezelf samen met de M5 rond een kat geplooid heb
@Harrie: Dagelijks gebruik van 30k km is wel wat duur ja
Nee, ik denk dat dat wel haalbaar moet zijn, zeker als je een jonge kan vinden met nog garanties.
@Tristan: Inderdaad ja, de e34 blijft voor mij ook een klassieker, heb er 3 gehad maar nu werd het tijd voor wat nieuws. Mss dat er ooit nog terug een s38 komt.
@Hazze: Ja, aardig wat pk/m²
@Steven/Mark Nauta: Tnx! Het enige wat ik anders had gedaan moest ik hem nieuw gekocht hebben is het caramel luxe interieur ipv het zwart/zwart sportinterieur.
@Romo: Qua interieur zijn de modellen van eind jaren 90 hands-down de mooiste. Kijk bv maar eens bij de e90 naar de overgang van dashboard naar de deur (met name de sierstrip) en vergelijk dat met een e46/e39. Vorige week de e65 ook eens van naderbij bekeken samen met Dennis, en de buildquality gaat er echt op achteruit.
@Macboy: Haha, inderdaad... Ik vind mezelf zowaar vaker cruisend onderweg dan de eerste de beste cabriorijder 8)
@Davy: Tnx! Ze hebben inderdaad wel wat van mekaar weg, alleen oogt de e46 vele malen aggresiever. Beiden schitterende ketels.
@Alexanderr: Insgelijks en bedankt. Die 635CSI is ook een prachthok, houden zo. Ik heb nog ergens wat fotos van op de, ongelooflijk geslaagde, BMW-meeting. Zal ze de komende keer posten.
@Fasteddie: Ik kan het niet beter verwoorden. Tijdje terug nog met 4 man onderweg en die V8 sleurt'em gewoon vol in de snelheidsbegrenzer alsof het niet is. 400pk blijft inderdaad nog af en toe behelpen ja
Remmen vind ik ook een zwak punt, vanaf 240 in de ankers en de auto achter je ziet niets meer van het remstof alleen al
. Verder is de koppeling ook vrij zwak, maar de mijne slipt nog niets en heeft er nu ondertussen 150k opzitten.
@Cedric/Phil: Tnx voor de foto's, was echt een schitterende meeting!
@Hugo Bos: Wat houdt je tegen kerel, gewoon gaan! 8) In alle ernst, die stap is het overwegen 100x waard. 540i vs M5 is meer verschil dan je zou denken.
@Frits: Fotos bedriegen altijd wel, de auto is ook enkel maar afgespoten en snel wat gewassen. Waxen moet ik nog steeds doen, maar ook weinig tijd spijtig genoeg.
@Wannes: Insgelijks! Spijtig dat je die M5 indertijd niet op de kop getikt hebt, veel lol, relatief (groot woord) goedkoop om mee te rijden, ruim etc... Kan hem enkel maar laten opvolgen door een e61 M5 vrees ik
Btw, ik heb nog ergens fotos van de 535d. Prachtige kar, en meesterlijke kleur
@Rein/Arthur: Tnx!
Zo, nu kan ik er weer even tegenaan...
Mvg
Bjorn

@Harrie: Dagelijks gebruik van 30k km is wel wat duur ja

@Tristan: Inderdaad ja, de e34 blijft voor mij ook een klassieker, heb er 3 gehad maar nu werd het tijd voor wat nieuws. Mss dat er ooit nog terug een s38 komt.
@Hazze: Ja, aardig wat pk/m²

@Steven/Mark Nauta: Tnx! Het enige wat ik anders had gedaan moest ik hem nieuw gekocht hebben is het caramel luxe interieur ipv het zwart/zwart sportinterieur.
@Romo: Qua interieur zijn de modellen van eind jaren 90 hands-down de mooiste. Kijk bv maar eens bij de e90 naar de overgang van dashboard naar de deur (met name de sierstrip) en vergelijk dat met een e46/e39. Vorige week de e65 ook eens van naderbij bekeken samen met Dennis, en de buildquality gaat er echt op achteruit.
@Macboy: Haha, inderdaad... Ik vind mezelf zowaar vaker cruisend onderweg dan de eerste de beste cabriorijder 8)
@Davy: Tnx! Ze hebben inderdaad wel wat van mekaar weg, alleen oogt de e46 vele malen aggresiever. Beiden schitterende ketels.
@Alexanderr: Insgelijks en bedankt. Die 635CSI is ook een prachthok, houden zo. Ik heb nog ergens wat fotos van op de, ongelooflijk geslaagde, BMW-meeting. Zal ze de komende keer posten.
@Fasteddie: Ik kan het niet beter verwoorden. Tijdje terug nog met 4 man onderweg en die V8 sleurt'em gewoon vol in de snelheidsbegrenzer alsof het niet is. 400pk blijft inderdaad nog af en toe behelpen ja

Remmen vind ik ook een zwak punt, vanaf 240 in de ankers en de auto achter je ziet niets meer van het remstof alleen al

@Cedric/Phil: Tnx voor de foto's, was echt een schitterende meeting!
@Hugo Bos: Wat houdt je tegen kerel, gewoon gaan! 8) In alle ernst, die stap is het overwegen 100x waard. 540i vs M5 is meer verschil dan je zou denken.
@Frits: Fotos bedriegen altijd wel, de auto is ook enkel maar afgespoten en snel wat gewassen. Waxen moet ik nog steeds doen, maar ook weinig tijd spijtig genoeg.
@Wannes: Insgelijks! Spijtig dat je die M5 indertijd niet op de kop getikt hebt, veel lol, relatief (groot woord) goedkoop om mee te rijden, ruim etc... Kan hem enkel maar laten opvolgen door een e61 M5 vrees ik

Btw, ik heb nog ergens fotos van de 535d. Prachtige kar, en meesterlijke kleur

@Rein/Arthur: Tnx!
Zo, nu kan ik er weer even tegenaan...
Mvg
Bjorn
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten