Tesla Model 3
- ///Joost
Re: Tesla Model 3
Vanwege opladen? Misschien bedoelen ze dan "late" in plaats van "laid"...
- alt
Stel dat iedereen straks met de brandstofcel auto gaat rijden, dan is er een nieuw probleem.
Deze auto's lekken continue water op de rijbaan, deze wordt zeiknat.
Dan moeten wij op regenbanden gaan rijden. Die dingen maken een hels kabaal.
Wat inhoud dat je teveel decibels maakt. Zo zie je, waterstof is een noodoplossing.
Waterstof is duur, nu nog zonder accijns. Dan gaat waterstof in de toekomst minimaal 20 Euro kosten.
Thuis kan je geen waterstof tanken of je moet zonnecellen hebben & een 40 ft zeecontainer met elektrolyse installatie in je tuin.
Wat inhoud dat je teveel decibels maakt. Zo zie je, waterstof is een noodoplossing.
Waterstof is duur, nu nog zonder accijns. Dan gaat waterstof in de toekomst minimaal 20 Euro kosten.
Thuis kan je geen waterstof tanken of je moet zonnecellen hebben & een 40 ft zeecontainer met elektrolyse installatie in je tuin.
- JP
Als je auto alleen maar water uitstoot dan moet je vanaf 2025 dit opvangen. Stort je dat thuis in je waterreservoir en kun je je daar een keer per week mee douchen.....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
alt schreef: 08 apr 2019, 10:15 Stel dat iedereen straks met de brandstofcel auto gaat rijden, dan is er een nieuw probleem.

Baan zeiknat? Het regent hier in NL om de dag? Regenbanden? Wat zijn dat? Decibels? Nvt.
Waterstof is te duur en je weet al dat 't minimaal 20 EURO(per welke eenheid?) gaat kosten?
En EV's en electriciteit blijft tot in de lengte van dagen 'gratis' en gesubsidieerd?
Ik hoop dus echt dat je dit niet meent he alt......

-
Haha wat hap je joh . Het grootste deel van dit topic is kwats, dat weet je toch 

-
Onlinetomgtr
Ohw shit, ik dacht echt dat jullie het een mooie auto vonden. Phew, zit al maanden met stijgende verbazing dit topic te lezen maar het was allemaal een geintje. Grappig!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Wat een opluchting zeg!
- Luco
Goh hoeveel krijg jij betaald om op elke post die kritisch is richting ev te reageren.Wimo schreef: 08 apr 2019, 09:08De uitvoering is bar slecht. Als je voor het gemak alle nadelen vergeet is het leuk. Maar dat is een kernreactor in je achtertuin dan ook..Robin schreef: 08 apr 2019, 08:17Inderdaad nog te weinig tankstations, maar het idee is uitmuntend: Heb ik hier toen half jaar geleden volgens mij ook al getoond of in 'n andere draad over ICE toekomst?Enrico schreef: 08 apr 2019, 07:47
Waterstof is de toekomst....Bedrijf in Groningen bouwt Teslas om in Heslas op waterstof. Kun je in minuten vol tanken en 1000km rijden.... Er moeten nu wel tankstations komen.
Waterstof wordt enorm gehyped door bepaalde partijen. Kijk je er echter serieus naar dan is het totaal onpraktisch. Het stukje van Tweakers wat ik eerder postte geeft een mooi overzicht van de enorm nadelen.
Staat er geen laadpaal nabij de ring ? Of heb je er nog nooit een gezien? In geval van optie 1, gat in de markt. Er komen alleen maar meer snelle electrische wagens..
En dan durven roepen dat er partijen zijn die waterstof hypen

Laatst gewijzigd door Luco op 08 apr 2019, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat is er niet EV aan een elektrische wagen met waterstofcel en accu's ? Je verward kritisch met realistisch.
- Luco
Stekker/accu ev dan jij je zin.
Ik verward niks hoor maar jij lult als brugman voor ev terwijl je over de nadelen niks wilt horen of eromheenlult. Dat is niet bepaald realistisch.
Ik verward niks hoor maar jij lult als brugman voor ev terwijl je over de nadelen niks wilt horen of eromheenlult. Dat is niet bepaald realistisch.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Kunnen de paarden versus stoomlocomotief ridders hun strijd niet in een eigen topic doorvoeren?
Het sneeuwt de Model 3 ervaringen wat onder.
Het sneeuwt de Model 3 ervaringen wat onder.
- Luco
Deze moet eigenlijk verplaatst worden naar het Italiaanse deel. Fiat he.
- Luco
Je zou maar een ton betaald hebben voor een fiat 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Als ik het her en der zo lees is het dezelfde kwaliteit 

- JP
Wachten tot BMW komt met volledige ev’s want die kunnen pas kwaliteit bouwen !
-
Heb ik nu een soort Ferrari ? Misschien dat we Fiat en aanhangsel compleet kunnen verhuizen naar de McDrive ? 
Wat toevallig, broeders :
https://youtu.be/9eUZya3G1DY

Wat toevallig, broeders :
https://youtu.be/9eUZya3G1DY
- Enrico
Waterstof is de toekomst, lees dit over 10 jaar terug. In Den Haag komt de 4de Waterstof station in NL. een voor een komen er meer en meer.
On topic, de Model 3 is een kleine tesla zo lelijk als Kwik, Kwek en Kwak lijken op Donald. Op Amsterdam Zuid rijden heel veel middel managers die een lease budget hebben maar geen Taxi formaat Tesla kunnen betalen, in een klein lelijke mini Tesla. Ze rijden daar ook genoeg op de Jaguars, die een range hebben van een slak. Maar nu de 0% bijtelling op is... wat gaan ze doen?
Trouwens, aan wie denk ik als ik dit zie...

Aan deze

On topic, de Model 3 is een kleine tesla zo lelijk als Kwik, Kwek en Kwak lijken op Donald. Op Amsterdam Zuid rijden heel veel middel managers die een lease budget hebben maar geen Taxi formaat Tesla kunnen betalen, in een klein lelijke mini Tesla. Ze rijden daar ook genoeg op de Jaguars, die een range hebben van een slak. Maar nu de 0% bijtelling op is... wat gaan ze doen?
Trouwens, aan wie denk ik als ik dit zie...

Aan deze

- Enrico
Mocht je een keer willen verdiepen in wat Waterstof echt is en je de teksten kan verdragen van een serieus website, moet je hier over de toekomst lezen, niet Tweakers AUBWimo schreef: 08 apr 2019, 09:08 Waterstof wordt enorm gehyped door bepaalde partijen. Kijk je er echter serieus naar dan is het totaal onpraktisch. Het stukje van Tweakers wat ik eerder postte geeft een mooi overzicht van de enorm nadelen.
https://www.fch.europa.eu/studies
-
Ik ga met alle plezier door je links en wil ook best uitleggen waarom ik waterstof nog lang niet zie als vervanger voor bijvoorbeeld accus. Ik denk dat we best op een lijn zitten.
Maar niet meer in dit topic...
- Enrico
Gelukkig kan dat Hier!Wimo schreef: 08 apr 2019, 18:59 Ik ga met alle plezier door je links en wil ook best uitleggen waarom ik waterstof nog lang niet zie als vervanger voor bijvoorbeeld accus. Ik denk dat we best op een lijn zitten.
viewtopic.php?f=8&t=34953&p=1336639#p1336639
-
Dat is een lekker generieke opmerking / dooddoener die we werkelijk in elk draadje kunnen loslaten. Geldt ook voor M2, cayman, 340i of welke auto we dan ook over praten hierRobin schreef: 08 apr 2019, 09:21 Leuk voor de happy few die snelle electrische wagens. Want daar is het de groenen en overheden om te doen. De rest van de wereld blijft decennia ICE rijden omdat ze niet anders kunnen:)
- Luco
https://www.bright.nl/nieuws/artikel/46 ... 7dDBFV9GyA
als dit waar is kon het wel eens heel hard gaan.
als dit waar is kon het wel eens heel hard gaan.
-
Zonder subsidie.Luco schreef: 07 apr 2019, 20:56Dat TCO moet nog maar blijken als zometeen de subsidies wegvallen en de inruilprijzen tegenvallen, dus roepen dat de TCO goedkoper is is gebaseerd op niks, auto is net uit dus kan je nog helemaal niks over zeggen.
De Megane RS kost 52K?
De langzaamste Model 3 is 56k?
4K te overbruggen over 4/5 jaar.
De Megane heeft meer onderhoud nodig, verbruikt kost meer €€.
Qua inruil zit je na die periode echt wel beter met een elektro hok
Dus is de TCO van een Model 3 is gewoon beter.
En wie rijdt er nou 1000km voor de fun op 1 dag? Dat zijn er maar heel weinig.
Ik vind het ook wel jammer, de Megane RS had ik wel als zakelijke auto willen hebben. Maar die is gewoon te duur geworden.
- JP
Een distributieriem zalmechtngoedkopernzijn dan een accupack van een EV na 5 jaar. Dus zal de restwaarde echt wel minder zijn van die laatste