Robin schreef: 06 apr 2019, 08:42
romo schreef: 05 apr 2019, 22:28
Om het eea in perspectief te plaatsen qua logistieke operatie transitie ICE naar EV;
Personenauto’s gaan langer mee
Volgens de CBS-cijfers waren er op 1 januari 2019 in totaal 12,7 miljoen geregistreerde wegvoertuigen in Nederland, 227 duizend meer dan een jaar eerder.
Van de 8,5 miljoen personenauto’s is 88 procent eigendom van een particulier. Het aantal auto’s van particulieren nam met 1,5 procent toe ten opzichte van een jaar eerder, terwijl het aantal auto’s op naam van bedrijven met 4,4 procent toenam.
De gemiddelde leeftijd van personenauto’s is 11 jaar. Tien jaar geleden was dat nog 9 jaar.
Dat lijkt me een beste opgave.
Dit laat zien dat het een gebed zonder end is, maar de early adopters zijn 'om' en verklaren her en der het evangelie:)
Er is maar één woord waarom ze zweren bij zo'n ding: Subsidie.
En dat is dan alleen nog maar de mondiale postzegel Nederland !
-Heel de wereld gaat vliegen/autorijden, juist ook de 3e wereld die zich verder ontwikkelt (China en India cumulatief 2.5 Miljard mensen, das 5 keer de EU qua aantal)
-Heel de wereld wil aan het gas, want rendabel, efficiënt en minder CO2 footprint, NL met het beste gasdistributie netwerk ter wereld moet er van af.
Wat nog het meeste stoort; CO2 beleid zou idealiter middels EU, liever nog mondiaal genomen moeten worden, maar niet op NL niveau, das volstrekt kansloos. Nog erger dat pro EU partijen als D66 en GL nu nationaal zitten te drammen en hun geliefde EU maar even parkeren, ja het kan verkeren.
De wereld draait door, het draait zeker niet alleen om Nederland.