Als ik zeg dat er 15 juni 10 stuks G20 M340i af te halen zijn gratis kan iedereen spontaan wel

Weer ff dik €300 aan benzine en olie uitgeven?
Je mag ook gewoon vragen of ik volgende keer voorop wil rijden hoorArjandeV schreef: 27 mar 2019, 21:28 Vraagje, kunnen we dit keer ook zorgen dat iedereen zich hier meldt dat hij gaat? Misschien opdelen in een groepje knallers, een groepje enthousiasten, en een groepje zondagsrijders?![]()
Hahah fuKnot schreef: 28 mar 2019, 09:05Je mag ook gewoon vragen of ik volgende keer voorop wil rijden hoorArjandeV schreef: 27 mar 2019, 21:28 Vraagje, kunnen we dit keer ook zorgen dat iedereen zich hier meldt dat hij gaat? Misschien opdelen in een groepje knallers, een groepje enthousiasten, en een groepje zondagsrijders?![]()
![]()
Zit ook te denken aan een overnachting, samen met mijn oudste zoon.Knot schreef: 26 mar 2019, 10:58 Ik zet m in de agenda, overnachting in Adenau, zal ff zoeken waar we vorige keer zaten, was prima bevallen, wandelend naar de dorpstraat om te eten ging prima.
Dit klinkt goed!!!Henk Jan schreef: 05 apr 2019, 13:21 In vind het DF-hotel of ieder ander klein hotelletje ook prima hoor, als er maar voldaan wordt aan de volgende eisen ;
- BAR met tap tot laat open
- goed eten + ontbijt
- goed bed
- kamer met toilet/badkamer
- parking
Dit maakt het perfect///Joost schreef: 05 apr 2019, 14:34 Wil je d'r ook nog gratis dames van plezier bij?
Jij bent helemaal niet veeleisend zeg.![]()
![]()
Groepje met M135 voorop, en daarachter een 458, een aantal M2's en nog wat andere snelle jongens kon ik prima volgen met mijn 155. Gaat erom wie er voorop rijdt.Fedmas schreef: 23 apr 2019, 14:12 Ik kijk nog even aan (beetje ver weg), maar misschien wel leuk om de nieuwe leaseauto eens te testen (al hou ik een groepje M135i/140i's niet bij).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten