With a cheeky grin on his face, Abiteboul was filmed telling Horner: “You need a driver and an engine”.
With a displeased expression on his face, Horner responds: “Yup. Have you got any money to spend on your engine now that you’ve spent it all on your driver?”
Abiteboul responds by saying: “We have plenty of money”.
F1 Seizoen 2019 - Tijden in openingspost
- Mari Oh Oh!
Re: F1 Seizoen 2019 - Tijden in openingspost
Moest aan het eind van de race wel ff terugdenken aan die vreselijke Netfilx 'docu'(ben halverwege afgehaakt wegens braakneigingen(nepgeluid, gekleurde visie en opgedrongen verhaallijnen)).
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Eigenlijk waren Horner's zijn ezeltjes Max en Daniel nog het leukste stuk uit de serie. 

-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Interessant. Leclerc had de opdracht om 2 rondes achter Vettel te blijven, ondanks dat hij sneller was. Maar ging er toch binnen 2 rondes voorbij. Uitstekende call van de crêpe.
https://www.gpfans.com/en/articles/3771 ... -overtake/
https://www.gpfans.com/en/articles/3771 ... -overtake/
- smiley
Mooi. Die leert snel bij gelukkig.
- JP
Oh Leclerc luistert niet naar zijn Italiaans capo ? Je zou voor minder een paardenhoofd in je bed vinden....
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Had ie Hielkes advies niet gelezen zeker...
- daNpy
Honda - Renault na 2 wedstrijden:Mari Oh Oh! schreef: 01 apr 2019, 11:08 Moest aan het eind van de race wel ff terugdenken aan die vreselijke Netfilx 'docu'(ben halverwege afgehaakt wegens braakneigingen(nepgeluid, gekleurde visie en opgedrongen verhaallijnen)).
With a cheeky grin on his face, Abiteboul was filmed telling Horner: “You need a driver and an engine”.
With a displeased expression on his face, Horner responds: “Yup. Have you got any money to spend on your engine now that you’ve spent it all on your driver?”
Abiteboul responds by saying: “We have plenty of money”.
8 - 3

-
Ik heb het idee dat RB nu helemaal afhankelijk is van verstappen. Niet goed voor de ontwikkeling van de auto lijkt me. Ric wordt gemist denk ik.
-
Ja dat is wel een mooie tussenstand op dit moment. Lijkt wel alsof het opgeschroefde vermogen van Renault direct reflecteert op een nóg verdere afname van de betrouwbaarheid. Ricciardo zal ook wel z'n MGU-H moeten vervangen, dus dat is ook al 1 v/d 2 voor het hele jaar.
-
OnlineLuco
Wat ik niet snap is dat niemand zich schijnt te realiseren dat de resultaten qua uitslagen nu wel beter zijn, maar dat ze in bahrein gewoon langzamer waren dan vorig jaar, terwijl de meeste teams sneller waren, vooral mclaren.Gijzert schreef: 01 apr 2019, 21:08 Ik heb het idee dat RB nu helemaal afhankelijk is van verstappen. Niet goed voor de ontwikkeling van de auto lijkt me. Ric wordt gemist denk ik.
-
OnlineLuco
leclerc ook dus bij ferrari ook al 1 van de twee wegZed240 schreef: 01 apr 2019, 21:12 Ja dat is wel een mooie tussenstand op dit moment. Lijkt wel alsof het opgeschroefde vermogen van Renault direct reflecteert op een nóg verdere afname van de betrouwbaarheid. Ricciardo zal ook wel z'n MGU-H moeten vervangen, dus dat is ook al 1 v/d 2 voor het hele jaar.
- Knot
Mclaren is aan het doorontwikkelen, RBR maakt een nieuwe start dat was bekend toch, alles met deze motor is net ff anders en die vleugel mogen ze in China ook niet meer gebruiken (net als nog 3 teams).
-
OnlineLuco
ja nieuwe start, maar motor was beter chassis was beter, maar ze zijn langzamer, toch vreemd vind ik.Knot schreef: 01 apr 2019, 21:30 Mclaren is aan het doorontwikkelen, RBR maakt een nieuwe start dat was bekend toch, alles met deze motor is net ff anders en die vleugel mogen ze in China ook niet meer gebruiken (net als nog 3 teams).
- smiley
Misschien moeten ze nog wennen aan meer vleugel nu ze na zoveel jaar meer vermogen hebben.
Daar was dat hele ding nooit op gebouwd.
(Ik lul maar wat. Vandaag mag het)
Daar was dat hele ding nooit op gebouwd.
(Ik lul maar wat. Vandaag mag het)
- daNpy
Chassis krijgen ze niet helemaal aan het werk toch? Dus in dat opzicht minder zou ik zeggen.Luco schreef: 01 apr 2019, 21:34ja nieuwe start, maar motor was beter chassis was beter, maar ze zijn langzamer, toch vreemd vind ik.Knot schreef: 01 apr 2019, 21:30 Mclaren is aan het doorontwikkelen, RBR maakt een nieuwe start dat was bekend toch, alles met deze motor is net ff anders en die vleugel mogen ze in China ook niet meer gebruiken (net als nog 3 teams).
Max heeft gezegd dat hij geen een rondje niet met de auto aan het vechten was...

-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Abiteboul had ook de mond vol over de enorme verbeteringen die in de winter werden gerealiseerd. En nu? Nu stelt ie dat er meer aandacht moet zijn voor betrouwbaarheid. Dat is toch lachwekkend voor een motor die al bekend stond om zn onbetrouwbaarheid. Die man moet zich diep schamen.
Ik heb er meer vertrouwen in dat RedBull zn zaakjes op orde krijgt dan Renault.
Ik heb er meer vertrouwen in dat RedBull zn zaakjes op orde krijgt dan Renault.
-
OnlineLuco
zit je nogal hoog is het niet 
Ik ben er van overtuigd dat Renault er wel weer komt, ze hebben heel veel geïnvesteerd in personeel en in de thuisbasis, is een teken dat ze gewoon naar de toekomst kijken, al hebben ze nu wel een probleem.
Maar als een mclaren al 6e kan worden terwijl die vorig jaar nog geen deuk in een pak boter konden rijden komt dat wel goed.

Ik ben er van overtuigd dat Renault er wel weer komt, ze hebben heel veel geïnvesteerd in personeel en in de thuisbasis, is een teken dat ze gewoon naar de toekomst kijken, al hebben ze nu wel een probleem.
Maar als een mclaren al 6e kan worden terwijl die vorig jaar nog geen deuk in een pak boter konden rijden komt dat wel goed.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
En ik las ergens dat het makkelijker is om een snelle motor betrouwbaar te maken, dan een betrouwbare motor sneller....
Niet dat ik er vertrouwen in heb...
Maar die Alonso moet toch wel een beetje balen, denk ik, niet?
- Downforce Hans
Sorry, maar ik vind jou reactie een beetje een dooddoener wat Renault betreft. Zeker dat Renault naar de toekomst kijkt.Luco schreef: 01 apr 2019, 22:17 zit je nogal hoog is het niet
Dat zeggen ze nu al een tijdje buiten andere onzin om. net of andere teams niet naar de toekomst kijken.......
- daNpy
No offence maar de Renault heeft niet alleen vorig jaar slecht gepresteerd, maar meerdere voorgaande jaren. Dankzij het chassis van de RB konden ze op sommige banen meekomen, maar puur op vermogen lagen ze wél achter. Ik ga er niet vanuit dat de Honda meteen meer vermogen heeft als de Renault, maar zo lang ze heel blijven valt er voor RB al heel wat meer punten binnen te halen.
En voor nu is Renault na 2 races met minder auto's gefinished als ze per race aan de start zetten. Pech? Misschien. Maar resultaten uit het verleden vallen precies in lijn zeg maar en dat ze nog steeds met een "tijdelijke" MGU uit 2016 (!) rondrijden geeft gewoon aan dat Renault het niet begrijpt.
En voor nu is Renault na 2 races met minder auto's gefinished als ze per race aan de start zetten. Pech? Misschien. Maar resultaten uit het verleden vallen precies in lijn zeg maar en dat ze nog steeds met een "tijdelijke" MGU uit 2016 (!) rondrijden geeft gewoon aan dat Renault het niet begrijpt.
- Elmar
Ik denk dat er nogal wat gele hesjes in de renault fabriek rond lopen.
- daNpy
Waarvan precies? Hij heeft persoonlijk Honda tot de grond afgebrand, en is er vorig jaar door voorbij gereden. Boontje en loontje?Spijkerhard schreef: 01 apr 2019, 22:26 En ik las ergens dat het makkelijker is om een snelle motor betrouwbaar te maken, dan een betrouwbare motor sneller....
-
OnlineLuco
Klopt ook wel Hans, ze hebben jaren eigenlijk halfslachtig gehandeld zoals ze vroeger ook wel deden, niet slim, maar sinds halverwege vorig jaar is het budget behoorlijk opgeschroefd en hebben ze iets van 200 man personeel erbij en tientallen miljoenen extra geinvesteerd, dus die resultaten gaan nu echt wel komen.Downforce Hans schreef: 01 apr 2019, 22:28Sorry, maar ik vind jou reactie een beetje een dooddoener wat Renault betreft. Zeker dat Renault naar de toekomst kijkt.Luco schreef: 01 apr 2019, 22:17 zit je nogal hoog is het niet
Dat zeggen ze nu al een tijdje buiten andere onzin om. net of andere teams niet naar de toekomst kijken.......
-
OnlineLuco
Ik denk dat die bedoelt dat norris nu gewoon zesde wordt met de mclarendaNpy schreef: 01 apr 2019, 22:31Waarvan precies? Hij heeft persoonlijk Honda tot de grond afgebrand, en is er vorig jaar door voorbij gereden. Boontje en loontje?Spijkerhard schreef: 01 apr 2019, 22:26 En ik las ergens dat het makkelijker is om een snelle motor betrouwbaar te maken, dan een betrouwbare motor sneller....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat is er met (welke) vleugel? Heb blijkbaar iets gemist.Knot schreef: 01 apr 2019, 21:30 Mclaren is aan het doorontwikkelen, RBR maakt een nieuwe start dat was bekend toch, alles met deze motor is net ff anders en die vleugel mogen ze in China ook niet meer gebruiken (net als nog 3 teams).