Mocht er weer eens een leuke parkeerplaats en bandentrap meeting komen dan kom ik wel weer buurten

We reden echt niet onverantwoord hard martijn.. ik hou wel van stevig doorrijden, maar ga niet 90 door dorpjes knallen. In dit geval was het 50 omdat er veel wielrenners in die regio waren vertelde de Polizei.. normaal zou dat 70 zijn.. Gewoon af en toe hard op het gas gaan, maar dan netjes op tijd remmen voor de bochten en niet hard er door heen. Een Elmar of Andre hield ik ook niet bij..Martijn_bmw schreef: 25 mar 2019, 11:17 Voor mij overigens ook wel de reden dat ik niet mee ga met deze trips... mijn rijgedrag past niet bij de groep als ik altijd de verhalen zo lees.
Mocht er weer eens een leuke parkeerplaats en bandentrap meeting komen dan kom ik wel weer buurten![]()
oke, wellicht ga ik dan volgende ronde mee en rij ik in jou groepje meeArjandeV schreef: 25 mar 2019, 11:21We reden echt niet onverantwoord hard martijn.. ik hou wel van stevig doorrijden, maar ga niet 90 door dorpjes knallen. In dit geval was het 50 omdat er veel wielrenners in die regio waren vertelde de Polizei.. normaal zou dat 70 zijn.. Gewoon af en toe hard op het gas gaan, maar dan netjes op tijd remmen voor de bochten en niet hard er door heen. Een Elmar of Andre hield ik ook niet bij..Martijn_bmw schreef: 25 mar 2019, 11:17 Voor mij overigens ook wel de reden dat ik niet mee ga met deze trips... mijn rijgedrag past niet bij de groep als ik altijd de verhalen zo lees.
Mocht er weer eens een leuke parkeerplaats en bandentrap meeting komen dan kom ik wel weer buurten![]()
Ik vond het qua snelheid echt wel meevallen eigenlijk..
In Duitsland lag de grens veel verder vroeger, online vond ik dit, mij niet bekend, was daar iets gaande 30-40-50 jaar terug?ArjandeV schreef: 25 mar 2019, 11:16
ik weet niet wat in Duitsland de grens is (kan het ook niet vinden online)
Sluit ik ook aanMartijn_bmw schreef: 25 mar 2019, 11:23oke, wellicht ga ik dan volgende ronde mee en rij ik in jou groepje meeArjandeV schreef: 25 mar 2019, 11:21We reden echt niet onverantwoord hard martijn.. ik hou wel van stevig doorrijden, maar ga niet 90 door dorpjes knallen. In dit geval was het 50 omdat er veel wielrenners in die regio waren vertelde de Polizei.. normaal zou dat 70 zijn.. Gewoon af en toe hard op het gas gaan, maar dan netjes op tijd remmen voor de bochten en niet hard er door heen. Een Elmar of Andre hield ik ook niet bij..Martijn_bmw schreef: 25 mar 2019, 11:17 Voor mij overigens ook wel de reden dat ik niet mee ga met deze trips... mijn rijgedrag past niet bij de groep als ik altijd de verhalen zo lees.
Ik vond het qua snelheid echt wel meevallen eigenlijk..![]()
Alpine is van mijn collega. Hier niet actief///Joost schreef: 25 mar 2019, 12:32 Mooi om te lezen! Van wie was die Alpine? En waren er ook forum meelezers, of vooral posters?
Ja dat was ik Sylvester, had niet de link gemaakt S(ociale)V(erzekerings)B(ank) icm met je mooie Elfer terwijl we wel al jaren op FB met elkaar zitten:)SvB schreef: 25 mar 2019, 13:00 Ik ben ook meer een mee lezert dan een postert.
Kreeg ik gisteren ook nog even te horen, hé lullo, jij hoort toch op Gummen, rukkers !!![]()
![]()
![]()
Jawel, Fuchsröhre stabiel, maar ik liftte toch even QH knik Flugplatz, laffe sukkel die ik ben(maar het ding maakt wel stappen en ik rij daar 1x per jaar 1x), want dan had ik meer op Rody & de Rest kunnen inlopen:)Jussi schreef: 25 mar 2019, 11:20 Lekker, hoor!
Is die nog relaxed op hoge snelheid op zo'n nerveuze baan?
LoveYouTooBroRobin schreef: 25 mar 2019, 13:45 Ja dat was ik Sylvester, had niet de link gemaakt S(ociale)V(erzekerings)B(ank) icm met je mooie Elfer terwijl we wel al jaren op FB met elkaar zitten:)
vorige keer reed jij alleen maar in de weg voor dat bushokjeSpijkerhard schreef: 24 mar 2019, 22:21 Fijn zo'n Bushokje, hè? Goed te zien voor in de file en bij afslagen, en remt t tempo een beetje...
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: BMWDennis en 19 gasten