Maar goed, zoals Joost nu zijn 330 weer tiptop laat rijden heeft een gaaf gevoel als eigenaar zijnde. Zelf het werk gedaan wat voor mij dubbel genieten is als het allemaal klaar is.
Ik heb er meerdere keren onder gelegen, en ook afgelopen keer tijdens het vervangen van de dempers nog specifiek gekeken. Maar het ziet er allemaal goed uit. Het uitscheuren van het subframe komt voornamelijk voor bij de PFL en de M3. Ik moet zeggen dat ik zo tijdens het hele avontuur er wel achter ben dat deze auto geen vermoeiend leven heeft gehad. Zelfs de dempers waren moe, maar niet 100% op na 2 ton.Vliet schreef: 19 feb 2019, 16:37 Laat je subframe ook even controleren. Bij onze E36 en E46 was uiteindelijk de conclusie dat het subframe uitgescheurd was.
De webshop gooit automatisch de minimum produkthoeveelheid in het mandje, dus dat werkt niet (meer). Leebmann bestelling is inmiddels verzonden, helemaal top.MartijnGizmo schreef: 19 feb 2019, 18:30 Volgens mij kon ik in de webshop van Ekris ook losse onderdelen bestellen die eigenlijk per 10 zouden gaan, waren wel pinnetjes voor in een stekker. In het verleden ook wel bij Leebmann besteld, verliep altijd prima!
Ja, het gaat wel de goede kant uit nu. Ergens in maart/april een oliebeurtje met reiniger, en meteen remvloestof en bougies meepakken. Die zitten er nu 40,000 km in.Vliet schreef: 20 feb 2019, 17:03 Dat zou mooi zijn scheelt weer in de kosten. Je hebt de auto ondertussen bijna helemaal nieuw gemaakt. Echt super
Meestal zitten en beginnen die scheurtjes onder je frame. Die kan je dus nooit zien, tenzij het frame eraf gaat.///Joost schreef: 19 feb 2019, 16:55Ik heb er meerdere keren onder gelegen, en ook afgelopen keer tijdens het vervangen van de dempers nog specifiek gekeken. Maar het ziet er allemaal goed uit. Het uitscheuren van het subframe komt voornamelijk voor bij de PFL en de M3. Ik moet zeggen dat ik zo tijdens het hele avontuur er wel achter ben dat deze auto geen vermoeiend leven heeft gehad. Zelfs de dempers waren moe, maar niet 100% op na 2 ton.Vliet schreef: 19 feb 2019, 16:37 Laat je subframe ook even controleren. Bij onze E36 en E46 was uiteindelijk de conclusie dat het subframe uitgescheurd was.
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, Gijzert, HarryC, Majestic-12 [Bot], Mark 320iS, pj311, RJK, Thomas H, Yannik Schmidt en 21 gasten