Overigens wie heeft er bij BMW bedacht dat de achteruitrijcamera op deze manier accepteerbaar is.
http://www.nmparts.nl was mijn eerste plan, maar geen contact mee gehad oid. http://www.crooketuning.nl zou ook kunnen, zitten voor jou mooi in de buurt.Martijn_bmw schreef: 19 mar 2019, 17:15 ken jij toevallig een adresje in NL die dat goed (en goedkoop) doet?
Ik ben nog niet bij de fysio geweest, maar herstel gaat net als de vorige keer erg vlot. Was gelukkig al redelijk sportief toen het gebeurde, en heb waar mogelijk de draad weer opgepakt. Veel gewandeld, en toen het weer ging op de fiets, ook braaf op mijn voeding gelet. Het cliché "goed naar je lichaam luisteren" blijkt hier ook te kloppen, al gaat dat wel makkelijker als je door sporten gewend bent om jezelf een beetje te pushen.HJ2 schreef: 19 mar 2019, 18:36 Lees het topic nu pas. Wat een gave kar.
Leuk om zo vanuit je operatie te 'revalideren'
Goede motivatie om alle fysio aanwijzingen netjes op te volgen, haha!
Het is nog net niet zo erg als de mini-dakkapel achterop de nieuwe Mitsubishi Colt, maar dit had voor mij ook niet zo gehoeven inderdaad.Zed240 schreef: 19 mar 2019, 19:04 Mooie auto, ik ben heel erg benieuwd wat je hier van gaat maken! Gelijk een AST onderstel is niet de minste upgrade zeg... Je bent wel van het doorpakken.
Overigens wie heeft er bij BMW bedacht dat de achteruitrijcamera op deze manier accepteerbaar is.
romo schreef: 19 mar 2019, 19:41 Gefeliciteerd !! Top kar
^^ Rechts lijkt de lichtunit scheef te zitten in vergelijk met links, even laten checken IMO
Foto's zijn niet helemaal uit dezelfde hoek.romo schreef: 19 mar 2019, 20:26romo schreef: 19 mar 2019, 19:41 Gefeliciteerd !! Top kar
^^ Rechts lijkt de lichtunit scheef te zitten in vergelijk met links, even laten checken IMO
Gezien?
Intern dus; dimlicht zit niet goed, angel eyes rechts zit ruimte tussen, links is er overlap!
Wat has been seen can not be unseen![]()
romo schreef: 19 mar 2019, 20:26romo schreef: 19 mar 2019, 19:41 Gefeliciteerd !! Top kar
Gezien?
Intern dus; dimlicht zit niet goed, angel eyes rechts zit ruimte tussen, links is er overlap!
Wat has been seen can not be unseen![]()
Wie krijgt er een ban dan?
Ohjee dan maar snel aan de lease A klasse
Shit! Wie maakt me los?!
Gebruikers op dit forum: frank de jonge, Gisae, Google [Bot], KoenM, MarcelV, S-RS, sebas16v, SvB, Ti-Tourist (Erik) en 18 gasten