![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ik kreeg van JD de tip om 10% bio-ethanol toe te voegen bij 98 om op 102 uit te komen, omdat hier geen firezone om de hoek zit
Dit werkt bij alle auto`s zo, alle inleer en basiswaardes worden gereset. vaak wordt er ook een foutcode gewist en dan gezegd probeer het maar even.....dan ben je juist alles kwijt wat van belang kan zijn bij een storing.Rene-RS schreef: ↑08 jan 2019, 07:57 Wat een gave bakken zijn dit toch! Mooi om te lezen dat je de ltft hebt kunnen laten zakken door het vervangen van de benzinepomp. Wordt bij jouw ECU ook de ltft gereset als je de foutmeldingen wist? Bij VAG is dit het geval en heb je weer een mooi nulpunt, en kan je mooi zien waar hij naartoe regelt. Werkt ook als het storingsgeheugen leeg is.
Welke benzine tank je trouwens?
Ben benieuwd!Dan_The_Desmo schreef: ↑06 jul 2019, 12:24 @ Martijn M: Zal binnenkort wat betere foto's maken van de spacers,foto hierboven is nog zonder verlaging.
De Forge hard pipe kit installeren was nog een best klusje ja ,en ook best lastig om alles uit te lijnen omdat je erg weing ruimte hebt waar de buizen langs moeten.
Heerlijke auto's zijn dit, ik rijd sinds kort een Megane RS 2 Phase 2 met stage 1 upgrade, en een R26R spoiler. Ding stuurt echt belachelijk goed en maakt echt serieus meters!Dan_The_Desmo schreef: ↑08 jan 2019, 11:48 Thanks, bij mij heeft het wel een paar weken geduurd [of x aantal km's] voordat de Fueltrim weer "normaal" was.
Ik heb ook niks gereset omdat er geen foutmeldingen waren.
Momenteel zit mijn Fueltrim LTFT tussen +3.8% en +8.6% dit schijnt normaal te zijn bij deze motoren.
Ik tank altijd V-power of 102 brandstof.
In November heb ik een stage 1 upgrade laten doen en had ik V-power getankt, maar volgens de tuner was dit geen '98 [lees: slechte]benzine.![]()