RENEEtje.. was je RS4 bij de Dealer?
RENEEtje.. was je RS4 bij de Dealer?
Zag vanmiddag een monteur die een donkerblauwe RS4 even meehad in zijn lunchpauze of toevallig rond het middageten een "proefritjé" maakte... hij ging even 2 keer goed op het gas...
Identiek aan die van Rene....
De Jouwe??
Identiek aan die van Rene....
De Jouwe??
-
-
-
Eind vorige week en gister was de rs bij Vd Brug.
Hmmm ben altijd nieuwsgierig of het dan een "echt" proefritje was.

Hmmm ben altijd nieuwsgierig of het dan een "echt" proefritje was.

Laatst gewijzigd door René130i op 08 aug 2007, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat doen ze met alle exclusieve klantenauto's bij vd Brug. De keuze van de monteur is bij voorkeur volgas in een koude 993 turbo 500 meter verderop een milkshake halen. (Krijg er nog de rillingen van...)Paul schreef:Was zeker weten geen "echt" proefritje.. want hij kwam uit zijn eigen straat rijden.. .dus zal hem wel even mee hebben gehad tussen de middag.. gastje is trouwens jaartje of 23/24 en rijdt zelf in een grijze Civic DXI...
hij klinkt trouwens erg goed tussen die flatjes in vlak bij de Dealer..
- Jan Visser
Heb er vlakbij gewoond ,en heb de mannen wel eens bezig gezien met nieuwe golfjes 4, even 300mtr verderop uit hun stalling uit.. PLANKGAS EN DE PLANKGAS!!
VD BRUG IS NIET MIN ZAAK, rijd dan wel BMW maar goed.. maatje van me kwam daar eens 2 x nieuwe A8 4.2 Quattro kopen, gewoon in zijn spijkerbroekje, werd wat scheef aangekeken en is maar even verder gereden naar Century..waar na 10 min 2 x A8 4.2 Full options werd besteld, en nu net 2 x Z06 heeft gekocht.. 1 voor hem en 1 voor zijn broer..
Monteur die erin reedt woont in de straat waar ik gewoond heb... en daar kwam die ook weg.. als je een normaal proefritje maakt heb je daar in ieder geval niets te zoeken.. en boven de 4000tpm al helemaal niet!
VD BRUG IS NIET MIN ZAAK, rijd dan wel BMW maar goed.. maatje van me kwam daar eens 2 x nieuwe A8 4.2 Quattro kopen, gewoon in zijn spijkerbroekje, werd wat scheef aangekeken en is maar even verder gereden naar Century..waar na 10 min 2 x A8 4.2 Full options werd besteld, en nu net 2 x Z06 heeft gekocht.. 1 voor hem en 1 voor zijn broer..
Monteur die erin reedt woont in de straat waar ik gewoond heb... en daar kwam die ook weg.. als je een normaal proefritje maakt heb je daar in ieder geval niets te zoeken.. en boven de 4000tpm al helemaal niet!
-
-
Ben benieuwd hoe ze reageren dan, 5 jaar geleden had je 14 dagen wachttijd als je een H7 lampje wou laten vervangen. Ze komen om in het werk, die ene klant meer of minder maakt vd Brug geen fuck uit. Arrogantie ten top.
Verder kan ik de ervaringen van Paul alleen maar onderstrepen. Voortaan lekker naar Leeuwarden of Groningen, helemaal met een RS4.
Verder kan ik de ervaringen van Paul alleen maar onderstrepen. Voortaan lekker naar Leeuwarden of Groningen, helemaal met een RS4.
-
-
Hm ik was dus naar de dealer voor het versnellingsbak probleem. Blijkt nu probleem met de drukgroep te zijn.
Dat probleem was blijkbaar niet opgelost. Gister zonder problemen gereden in de Audi. Nog even door de wasstraat en op naar Zandvoort (via Marc). Ik was Leeuwarden nog niet uit (100 meter ervoor) en opeens gaat het schakelen wat stug.
Schrik...
En ja hoor, kan helemaal niet meer schakelen als de motor draait. In de 2 gestart en zo naar de dealer in Leeuwarden gereden (waar ik gelukkig vlakbij was). Daar werd me verteld dat ze dit niet "even" konden oplossen zodat ik nog kon gaan racen. *()!)(@!#*()$@* Hele bak moest er onder weg.
Bedankt dealer #1 voor het verneuken van mijn lang naar uitgekeken dag.
Dat probleem was blijkbaar niet opgelost. Gister zonder problemen gereden in de Audi. Nog even door de wasstraat en op naar Zandvoort (via Marc). Ik was Leeuwarden nog niet uit (100 meter ervoor) en opeens gaat het schakelen wat stug.

En ja hoor, kan helemaal niet meer schakelen als de motor draait. In de 2 gestart en zo naar de dealer in Leeuwarden gereden (waar ik gelukkig vlakbij was). Daar werd me verteld dat ze dit niet "even" konden oplossen zodat ik nog kon gaan racen. *()!)(@!#*()$@* Hele bak moest er onder weg.
Bedankt dealer #1 voor het verneuken van mijn lang naar uitgekeken dag.

-
-
- Joy
- frank de jonge