
Laten we het gezellig houden.

Arthur schreef: 10 mar 2019, 11:09 Dan zal ik vanaf volgende week dat beeld een beetje proberen te veranderen...
Das dus 1x per maand ofzo
En Seat Leon rijders.WJ schreef: 10 mar 2019, 12:45Je beschrijft hier echt het gros van de BMW rijders...sitechris schreef: 10 mar 2019, 10:56 Herkenbaar dat A-klasse en CLA rijders altijd als onbezonnen hooligans aan het bumperkleven zijn en ergelijk weggedrag vertonen. Dit zijn ook opvallend vaak de A180 en CLA 180 rijders die schijnbaar het gebrek aan motorvermogen moeten compenseren om hun ego in stand te houden.
Ja de A45S wordt 'n geweldenaar. Met 'n geweldig prijskaartje ook:)Andre schreef: 10 mar 2019, 12:11 AMG A45 S
Moahhh denk dat het wel leuk kan zijn.
[YouTube]https://youtu.be/LMrENGFzT2w[/YouTube]
[YouTube]https://youtu.be/lrbdDLwkevo[/YouTube]
Nog niet in het wild gespot trouwens.....deze.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... esenteerd/De nieuwe AMG 45-versies van de A-klasse en CLA persen 387 pk en 480 Nm uit een geblazen 2,0-liter viercilinder. Die krachtbron is iets krachtiger dan de 381 pk sterke 45-versies van de vorige generaties. In alle nieuwe AMG 45-versies is de krachtcentrale gekoppeld aan een AMG Speedshift 8-automaat met dubbele koppeling die het vermogen via 4Matic-aandrijving over alle vier de wielen verdeelt. De A45 is in staat om in 4 tellen naar een snelheid van 100 km/h te schieten. Zijn topsnelheid ligt op 250 km/h. De CLA45 heeft voor dezelfde sprint 4,1 seconden nodig en heeft dezelfde topsnelheid.
Is 387 pk niet voldoende? Geen probleem. Mercedes-Benz voegt namelijk een 45S-versie toe aan de leveringslijsten van de A-klasse en CLA. Ook die varianten hebben de geblazen 2.0 onder de kap, maar die machine levert in de S-variant 421 pk en 500 Nm. De A45S sprint in 3,9 seconden naar een snelheid van 100 km/h en stopt bij 270 km/h met versnellen. De CLA45S klaart het klusje in 4 tellen en heeft dezelfde topsnelheid. Met het optionele AMG Driver's Package is ook de topsnelheid van de reguliere 45-versies te verhogen tot 270 km/h. Standaard beschikken de AMG's over een Race Start-functie waarmee vanuit stilstand maximaal kan worden geaccelereerd. Natuurlijk valt er ook in de standen Comfort en Eco te rijden.
Mercedes-AMG rust de 45S-versies standaard uit met de Drift-modus, een stand die het vermogen naar de achterwielen stuurt en het daarmee mogelijk maakt om te driften. Bij de reguliere 45-varianten is dit systeem optioneel.