remschijven krom!!!
- rody
remschijven krom!!!
wie weet er een oplossing,
ik heb nu al voor de 6e keer nieuwe schijven eronder en ze blijven steeds maar weer krom trekken.
groeten rody
ik heb nu al voor de 6e keer nieuwe schijven eronder en ze blijven steeds maar weer krom trekken.
groeten rody
- Dennis Cavallino
Niet met warme remmen je voet op het rempedaal houden. Anders leren remmen...
En goeie remschijven + blokken + remvloeistof kopen.
En eventueel meer koeling naar je remmen brengen.
Wat voor velgen heb je? Open lichtmetalen velgen koelen beter op sportieve auto dan dichte stalen velgen met wieldoppen.
Kun je hier wat mee??
En goeie remschijven + blokken + remvloeistof kopen.
En eventueel meer koeling naar je remmen brengen.
Wat voor velgen heb je? Open lichtmetalen velgen koelen beter op sportieve auto dan dichte stalen velgen met wieldoppen.
Kun je hier wat mee??
- Dennis Cavallino
- RVV
Rody wat een vreemd iets, ik heb hetzelfde remssysteem als een 330i en nergens last van, ik neem aan dat je plassen vermijd als je hard hebt geremd ?
Verder nooit de voet op de rem als je stilstaat, indien je rolt even de handrem aantrekken.
Je hebt je auto flink getuned, neem aan dat je rijstijl daar ook is op aangepast ? Zoja dan moet je ook je remsysteem aanpassen, movit ofzo.
Verder nooit de voet op de rem als je stilstaat, indien je rolt even de handrem aantrekken.
Je hebt je auto flink getuned, neem aan dat je rijstijl daar ook is op aangepast ? Zoja dan moet je ook je remsysteem aanpassen, movit ofzo.
- Jan Visser
- rody
ja de auto is flink getuned ja, denk dat t daardoor komt want mijn rijstijl is ook niet langzaam, moet vaak hard in de remmen maar laat ze daarna weer los als ik stil sta of iets dergelijks, heb gewoon open sportvelgen erop nu dus kan daar niet aan liggen. denk dat het toch een Brembo big brake kit moet worden
- Peter Tunissen
- rody
- Dennis Cavallino
- rody