Deze dan Knot? Alvast voor in de garage. Helaas geen stoffen dank..

Is zeker een mooie uitvoeringHJ2 schreef: 23 feb 2019, 13:03 Ook bij kelvinring (zie hierboven) maar dan wel een mooie in een mooie uitvoering![]()
Staat nu als verkocht op marktplaatsHJ2 schreef: 23 feb 2019, 13:03 Ook bij kelvinring (zie hierboven) maar dan wel een mooie in een mooie uitvoering![]()
Is wel een netteKnot schreef: 23 feb 2019, 14:41 Staat een lichtblauwe in zoetermeer om de hoek maar duur met 190 gelopen en kwamen dit weekend al 2 mensen voor. Schuifdak zie je echt niet veel helaas.
Shit dacht ik toen dit topic ineens naar boven kwam. Het zal toch niet zo zijn dat jij net de IS voor mijn neus weg pikt! Gelukkig hadden wij allebei een andere op het oogHJ2 schreef: 20 feb 2019, 20:47 Even een draadje uit coma halen:
Morgenochtend doe ik een eindbod op een IS250! .... Wish me luck![]()
Dat valt dus reuze mee....althans...das mijn ervaring. Ik probeer ook altijd op overmaken of pinnen aan te sturen maar er zijn nog best veel mensen die met een “tiet” geld op zak de auto op halen.Martijn_bmw schreef: 23 feb 2019, 13:25 Idd heel raar en zou ik ook meteen bij weglopen... contant een auto afrekenendas echt uit de pre historie
Ben benieuwd!Vanmuur schreef: 03 mar 2019, 16:44Shit dacht ik toen dit topic ineens naar boven kwam. Het zal toch niet zo zijn dat jij net de IS voor mijn neus weg pikt! Gelukkig hadden wij allebei een andere op het oogHJ2 schreef: 20 feb 2019, 20:47 Even een draadje uit coma halen:
Morgenochtend doe ik een eindbod op een IS250! .... Wish me luck![]()
Wat mij wel verbaasde is dat niemand hier de advertentie van de IS250 in Sittard heeft genoemd. Volgens mij stond hij ook nog niet zo lang online.
Lang verhaal kort, hij staat nu bij ons op de oprit. Een Business Luxury, automaat, navigatie + ML, zwart lederen interieur, stoelverwarming én ventilatie, zonder schuifdak (dat was een optie die er van mij per se niet op moest zitten) Ik zal mijn auto draadje ook even updaten binnenkort.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten