ik ben Frits, ben hier terechtgekomen via Koen (BelgianRally vanop vele andere fora, geen idee wat zijn naam hier is).
Na een periode met styling bezig geweest te zijn, hebben mijn interesses een wending richting rijden/performance genomen.
Ik rijd dagelijks met een E39 M5. Een paar jaar geleden heb ik een E24 M635CSi bijgekocht, die een beetje opgeknapt wordt, en ingeschreven zal worden zodra hij 25 jaar is.
Een tweetal maanden geleden heb ik mijn show wagen (E36 325i met S50B30 motor) gedemonteerd, en in stukken verkocht. Er is een E36 M3 in de plaats gekomen. Het idee was om een wagen dedicated voor de Ring te kopen, maar uiteindelijk kan hij voor alle soorten driving fun dienen.
De showcar die afgebroken is:
[IMG
[IMG
De M5 daily:
[IMG
[IMG:800:533]http://i118.photobucket.com/albums/o99/ ... M5/300.jpg[/img]
De E24 M635CSi (work in progress):
[IMG:800:533]http://i118.photobucket.com/albums/o99/ ... 5CSi/5.jpg[/img]
[IMG:800:533]http://i118.photobucket.com/albums/o99/ ... 5CSi/2.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i118.photobucket.com/albums/o99/ ... G_2844.jpg[/img]
De E36 M3 Ringer:
[IMG:800:600]http://i118.photobucket.com/albums/o99/ ... teerd4.jpg[/img]
