ligt eraan wat je nieuw kooptMartijn_bmw schreef: 23 feb 2019, 12:16 Groot gelijk, als je nieuw koopt moet je minimaal 4 jaar rijden wil de afschrijving per jaar enigszins “normaal” zijn.

ligt eraan wat je nieuw kooptMartijn_bmw schreef: 23 feb 2019, 12:16 Groot gelijk, als je nieuw koopt moet je minimaal 4 jaar rijden wil de afschrijving per jaar enigszins “normaal” zijn.
ja dat is wat ik begrijp van vele. En hoge km standen worden ook bereikt.NSXRS schreef: 21 feb 2019, 23:12Ik heb een 2005 Cayenne Turbo gehad, sportief rijdende Suv met heerlijk veel turbo power.Emiel schreef: 21 feb 2019, 22:28Ik zit beetje naar een V8 Turbo Cayenne te kijken. Niemand wil zo een ding nog ivm verbruik. Leggen ze er LPG in.....Luco schreef: 21 feb 2019, 08:10 ja ik moet zeggen een x5 schrijft natuurlijk de eerste jaren echt heel veel af, daar moet je van profiteren
Staan er genoeg te koop
En niet alleen de diesels, kijk maar eens naar de dikke benzinevarianten, zijn ook geen rooie cent waard.
Mede door de luchtvering ideale trailer trekker (heb er eens 3T achter gehad, moeiteloosloos 100Km/u op de cruise en even inhalen met 130-140 ook super makkelijk en stabiel).
Ik verbruikte er overall dagelijks met redelijk rustige rijstijl ongeveer 1:6- 1:6,5 mee, lange afstand best 1:7,5
https://www.autoservicestepelo.nl/evi-cars/ombouwen/
lotus is er toch in ev ombouw
Van bovenstaande site:WJ schreef: 24 feb 2019, 14:29https://www.autoservicestepelo.nl/evi-cars/ombouwen/
vraag eens om een offerte, ben ook wel benieuwd wat zoiets kost.![]()
NSXRS schreef: 24 feb 2019, 15:30 Van bovenstaande site:
Het ombouwen van een auto met conventionele brandstof naar een auto met elektrische aandrijving kan op verschillende manieren. Gemiddeld kost de ombouw van een auto € 30.000,- tot € 40.000,-. De actieradius is dan ongeveer 100-150 kilometer.
Het is zeker de moeite waard!
![]()
Die leven duidelijk in een heele andere realiteit dan ik![]()
![]()
Ik las echter ook pasgeleden dat Mercedes dergelijke diesel ombouwpakketten in de USA beschikbaar stelt, maar simpelweg weigert om deze in Europa beschikbaar te maken. Hier moeten mensen t.z.t. gewoon een nieuwe auto aanschaffen..Spijkerhard schreef: 24 mar 2019, 22:14 Ik las vandaag dat de dieselverkoop in Duitsland weer van 37 naar 46% is gestegen in 2018. Wel mede dankzij leaseprogrammas om de diesel productie capaciteit in de markt te zetten, lees ik tussen de regels door.
Verder las ik vorige week dat er al filters zijn ontwikkeld en getest die de NOx uitstoot tot nul reduceren.
Zijn de duitsers van de schrik bekomen? Gaat de diesel toch een zoveelste leven tegemoet? Of stromen die -veel schonere, want 6d temp- autos hier straks gunstig de occasion markt op?
Gebruikers op dit forum: CRZ, Peter-Paul en 15 gasten