Afgelopen week naar Hinterglemm geweest met de bmw e83 X3 3.0d

Geen probleem
gelijk de zwakke plekken gevonden
Handige tip !
ben deze winter niet eens aan winterbanden begonnen
Nee, jij koopt 2x per jaar een andere auto.....in het najaar op winterbanden, in het voorjaar eentje op zomerbanden.....beetje omslachtig maar je hoeft niet zelf te wisselen.
Winterbanden geeft me persoonlijk altijd wel een prettig gevoel, want je kunt te allen tijde gaan en staan waar je wil. Toch lullig als het een keer onverwacht sneeuwt en je hebt een noodgeval. Per saldo maakt het weinig uit natuurlijk.Arthur schreef: 22 feb 2019, 10:47 Als ik 'kantooruren' had liet ik ze ook achterwege. Maar in ploegendienst komt het wel goed uit, bv weinig verkeer in de nacht en avond, dan heeft het strooien nog niet zo'n effect. Ik ben wel door wat cm's sneeuw gekomen hoor. Niet dramatisch, maar toch.
Dan zou ik idd ook wtb monteren.Arthur schreef: 22 feb 2019, 10:47 Als ik 'kantooruren' had liet ik ze ook achterwege. Maar in ploegendienst komt het wel goed uit, bv weinig verkeer in de nacht en avond, dan heeft het strooien nog niet zo'n effect. Ik ben wel door wat cm's sneeuw gekomen hoor. Niet dramatisch, maar toch.