Hoe gevaarlijk kan een trackday zijn???
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hoe gevaarlijk kan een trackday zijn???
Dit filmpje bewijst maar weer dat je tijdens een trackday niet al te ver moet gaan bij het opzoeken van de limiet van je auto.
Erg lullig is het gevalletje BMW meets Lotus bij 2:28min.
http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/ ... post-10495
Nog meer mensen die dergelijk filmpjes hebben van trackdays? Het is natuurlijk erg om te zien, maar soms ook wel amusant i.v.m. vage en vreemde stuurreacties van sommige 'coureurs'.
Erg lullig is het gevalletje BMW meets Lotus bij 2:28min.
http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/ ... post-10495
Nog meer mensen die dergelijk filmpjes hebben van trackdays? Het is natuurlijk erg om te zien, maar soms ook wel amusant i.v.m. vage en vreemde stuurreacties van sommige 'coureurs'.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Downforce Hans
- GTRene
ja zelfs die lancer evo met 4wd en trek jezelf de bocht in regelaarsRebel schreef:Lijkt alsof er olie op de baan ligt na 2.19 min
Iedere auto vliegt zonder reden onderstuurt de banden in...vreemd

- Fabian
Er was al een topic over dit filmpje.
Schijnt een standaard punt te zijn waar dit gebeurd. Zie het een beetje als Adenaur Forst op de Ring. Onoverzichtelijk, snelle bocht net ervoor, over een heuveltje en dan ineens een scherpe draaier.
is geen toeval dat ze er allemaal vanaf vliegen daar. Ook dit is een trackday waar je betaald en even een rondje mag rijden. Aangezien we allemaal dat principe kennen van een andere gevaarlijke listige baan kan ik me wel voorstellen dat het verkeerd gaat
Schijnt een standaard punt te zijn waar dit gebeurd. Zie het een beetje als Adenaur Forst op de Ring. Onoverzichtelijk, snelle bocht net ervoor, over een heuveltje en dan ineens een scherpe draaier.
is geen toeval dat ze er allemaal vanaf vliegen daar. Ook dit is een trackday waar je betaald en even een rondje mag rijden. Aangezien we allemaal dat principe kennen van een andere gevaarlijke listige baan kan ik me wel voorstellen dat het verkeerd gaat

- Kasteel
Ander leuk filmpje was toendertijd van de gimps oid. Na ff zoeken: http://videos.streetfire.net/search/kno ... 6c3234.htm
Weet iemand waar deze nog online staat? Beste trackday film so far
.
Weet iemand waar deze nog online staat? Beste trackday film so far

- SteV6
Re: Hoe gevaarlijk kan een trackday zijn???
Stomtoevallig ontdekte ik dat filmpje vandaag ook, nadat ik de film over de Targa Florio 1965 had bekeken. Schrikbarend hoeveel schade er gereden wordt op Castle CombeMark Nauta schreef:http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/ ... post-10495

Maar van een hele andere orde: Welk nummer "staat" er onder het filmpje? Dan kan ik dat gaan opzoeken, vind het wel lekker klinken voor in de auto ofzo.
SteV6
- elogiov6
- MoNkToNk
Dat is Darude - SandstormSteV6 schreef:Maar van een hele andere orde: Welk nummer "staat" er onder het filmpje? Dan kan ik dat gaan opzoeken, vind het wel lekker klinken voor in de auto ofzo.

- Maus335i
Als je dit soort muziek lekker vind, koop (of download hehe) dan even het volgende album: Dance Top 100 (van 2007, 2006 is ook leuk).SteV6 schreef:Maar van een hele andere orde: Welk nummer "staat" er onder het filmpje? Dan kan ik dat gaan opzoeken, vind het wel lekker klinken voor in de auto ofzo.
SteV6
5 CD's, eurotje of 20 met onwijs lekkere zomernummertjes voor in de auto of in de tuin onder de zon. Van die muziek die je vrolijk maakt, heerlijk!