Maar het valt wel op dat je je nooit veel laat horen op het forum en nu ben je niet weg te slaan.....

Ik krijg trouwens ook een nieuwe zakelijke auto, alleen geen geomega stijl helaas.....

Flatline schreef: Maar het valt wel op dat je je nooit veel laat horen op het forum en nu ben je niet weg te slaan.....![]()
jep dat is idd de bedoelingStéphane schreef:@Thommy: Ik zie je avatar. Ga je ook voor 'all black'?
OK. Stoer. Ben benieuwd wat het gaat worden!Thommy schreef:jep dat is idd de bedoelingStéphane schreef:@Thommy: Ik zie je avatar. Ga je ook voor 'all black'?heb net een offerte binnen voor alle ramen rondom 25% zwart
en heb nu alle opel logo's zwart besteld. de embleem loze gril gaat niet passen wand een OPC gril is anders dan de normale corsa... verder is de binnenkant natuurlijk ook volledig zwart ben alleen nog aan het overwegen om volledig leder interieur
te doen of half leder/stof...
grt thommy
ps: zag dat jou auto ook al lekker opweg is
U heeft pbThommy schreef:hou me op de hoogte!!InjectTheVenom schreef:Welkom!
Jammer dat hij pas in oktober komt, als hij er voor de 17e augustus al geweest was had je naar de OPN meeting in Sevenum moeten komen, denk dat je dan heel wat mensen waaronder een goeie vriendin van mij nogal jaloers zou kunnen maken
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten