Eens de Z4 was laag en naar mijn idee te laag elke drempel hier in de wijk schrapen. Hoogte blijft lekker wat ie isKnot schreef: 16 feb 2019, 21:18 En lekker je carterpan schrapen op drempels en middenbulten daarna, nee ik vind het prima wat hoger.

Eens de Z4 was laag en naar mijn idee te laag elke drempel hier in de wijk schrapen. Hoogte blijft lekker wat ie isKnot schreef: 16 feb 2019, 21:18 En lekker je carterpan schrapen op drempels en middenbulten daarna, nee ik vind het prima wat hoger.
Hahaha mooi man, gefeliciteerd maar weer!
Haha cool! Zou wel leuk zijn geweestErikS schreef: 16 feb 2019, 21:47 Gelijk Lars ge appt voor die 4 serie.
Maar voor nu toch net wat te gek.![]()
Als ik een keuze moest maken uit twee had ik zeker de handbak gekozen. Ik kan me ontzettend storen als de bak een keer terugschakelt terwijl ik er niet om heb gevraagd.Tristan schreef: 18 feb 2019, 15:41 Leuke uitvoering zo met die velgen, handbak en LCI. Over verkopen zou ik me niet zo druk maken m.b.t. handbak. Denk dat er genoeg mensen zijn die juist een handbak zoeken.
helemaal eens! 4GC is de mooiste BMW van het moment maar met 4 cilinder en automaat vond ik hem toch ook wel erg saai.
Dacht al dat ik de enige was die dat deed, ik erger me er ook altijd groen en geel aan.allen schreef: 18 feb 2019, 16:55Als ik een keuze moest maken uit twee had ik zeker de handbak gekozen. Ik kan me ontzettend storen als de bak een keer terugschakelt terwijl ik er niet om heb gevraagd.Tristan schreef: 18 feb 2019, 15:41 Leuke uitvoering zo met die velgen, handbak en LCI. Over verkopen zou ik me niet zo druk maken m.b.t. handbak. Denk dat er genoeg mensen zijn die juist een handbak zoeken.