Bericht
door alt » 16 feb 2019, 21:17
Ik hoorde op BNR dat er dat de privat lease al over de 100.000 auto's is Dit zijn potentiële klanten voor de volgende generatie ev's. Je stuurt een app-je naar de ev-verhuurder & de ev komt zelfrijdend naar je i-phone ( gps-adres), stapt in, rijdt naar je bestemming & laat de ev staan. De ev rijdt daarna naar een inductie-laadstation. Als de ev vol is kan de volgende klant de ev appen. Wil meer dan 600 km rijden, dan brengt de ev je naar het treinstation. Bij het laatste treinstation wacht de volgende ev om je naar je eindbestemming te brengen & jij kan in de tussentijden werken op de laptop of met je telefoon spelen. Dit is veel goedkoper voor je als een auto (dood kapitaal) te bezitten, poetsen, wassen, reparaties, parkeergeld betalen, wegenbelasting, BPM, bijtelling of privat lease. Je betaald slechts als je hem gebruikt, Wat vinden de mensen toch leuker dan op hun telefoon te zitten swipen, dan met bezwete handen achter het stuur te zitten & zich te ergeren aan de file waar zij weer in staan. Voor de hobby, koop je een vr-bril & race met de BMW M9 op Francorchamp. Het zal mij benieuwen of ik dit nog meemaak.