https://www.youtube.com/watch?v=n6dfotEWe5U" onclick="window.open(this.href);return false;
dvh schreef:Dit is ook wel lekker met 50k p/j
http://mb-vos.nl/occasion/audi-q7-60-td ... 6~10699795" onclick="window.open(this.href);return false;
Echte Macboykleur
Prototyp eines Audi Quattro wird erstmals außerhalb des Museum Mobile von Audi in Ingolstadt gezeigt. Der Mittelmotorwagen wurde mit Blick auf die Rallye-Weltmeisterschaft 1987 gebaut, in der die Gruppe-S-Autos zugelassen werden sollten.
Doch der 500 PS starke Mittelmotor-Quattro hat lediglich rund 30 Kilometer zurückgelegt. Dann wurde das Projekt gestoppt, weil Audi sich 1986 aus der Weltmeisterschaft zurückzog. Dieser Prototyp mit Kunststoffkarosserie und Gitterrohrrahmen blieb ein Einzelstück.
Die bovenste is idd een S8plus.
Het is een behoorlijke snelle maar ook best zware auto (1950+ kilo). Met name als we in Duitsland langere ritten hadden waar voor langere tijd 250+ werd gereden ( en veel afremmen voor verkeer) merk je dat de stalen boys het niet echt prettig vonden. Kromme schijven nog wel mee, maar duidelijk verlies in remkracht of krijsende blokken tot gevolg. En de stalen schijven van dit soort auto's zijn ook best aan de prijs.indobesar schreef: 02 feb 2019, 20:36 Waarom zijn keramische remschijven een must? Vervanging lijkt mij juist erg prijzig en dat risico heb je bij een tweedehandsje.
Hoeveel pk draait die ABT RS6?Marc R schreef: 02 feb 2019, 21:24 De S8plus (mijn vader heeft er een) is echt een mega goeie auto, sterker nog... de beste auto waar ik ooit in heb gereden.
Volgende week mijn RS6 ABT ophalen, we zullen zien...of die er bij in de buurt kan komen.
Tof! Komt daar nog een topic van?Marc R schreef: 02 feb 2019, 21:24 De S8plus (mijn vader heeft er een) is echt een mega goeie auto, sterker nog... de beste auto waar ik ooit in heb gereden.
Volgende week mijn RS6 ABT ophalen, we zullen zien...of die er bij in de buurt kan komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten