Het gaat hier om een DF budget. Die moet je altijd op 2/3 inzetten van je echte budget omdat niemand je auto's adviseert die erin passen.
Budget iets boven 15k voor amg? Dan is die wel interessant.Martin van der Zwaard schreef: 02 feb 2019, 10:31 Als je het budget een beetje oprekt heb ik wel een mooie C63 AMG staan voor je![]()
Of is een 530i wat?? Dan probeer ik die AMG te slijten aan Erik en jij die E39![]()
Dat denk ik ook wel ja
Fabian biedt n 435i cabrio ter veiling in de handel aan; zwart, bruin leer 63dkm '15.Knot schreef: 02 feb 2019, 12:05 Tsja.. eigenlijk helemaal geen 2e auto nodig. Plan is eind dit jaar de 120i te ruilen voor een hybride en dan een V8 of een cabrio ernaast.
Eventueel overbruggen met een Mii maar dat is een paar maanden, in de zomer heb ik genoeg aan de motorscooter en 120 al backup.
Zitten wel een aantal kleine electro wagentjes aan te komen die zich daar voor gaan lenen denk ik, E-UP word goedkoper en beter. Dat nieuwe ding van Honda, die Urban. En nog wat dingen.Knot schreef: 02 feb 2019, 16:08 Zat er wel aan te denken er nog 6 op het garagedak te leggen met een 1500S omvormer erop idd en dan een plugin hybride te gaan rijden.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten