
Mooi dat de problemen van de Fünfer opgelost zijn nu!
'Oud hok' vs splinternieuwe Tesla.Robin Hartog schreef: 28 jan 2019, 11:44 Geen Tesla, maar wel een brullende Mercedes AMG?![]()
Mooi dat de problemen van de Fünfer opgelost zijn nu!
Het zal de zuipende E39 wel blijven hoor.JP schreef: 28 jan 2019, 13:07 Geen milieuvriendelijke Tesla maar een gasguzling V8, dat zal die conservatieve Puttenezen je in dank afnemen....![]()
Ben gewoon net als DVH een krent/dagobert.tomgtr schreef: 28 jan 2019, 14:27 je prioriteit om zaak zo snel mogelijk af te lossen snap ik en lijkt me hele verstandige. Dat je daar even wat DF voor op een laag pitje zet, respect. Alleen om daarna met een beperkt budget iets sportiefs en/of luxueus te willen kopen is een beetje vragen om wat je nu hebt denk ik? Er is een reden dat dat soort auto's zo hard afschrijven. Wat je op aankoop uitspaart betaal je (deels) terug aan onderhoud. Als je toch op budget zit zou ik lekker weer probleemloos in zo'n golf rondtuffen en als je alles / genoeg afgelost heb weer eens het hoofdstuk DF openslaan.
Daar denk ik regelmatig overna. Maar de 320 heeft een speciaal plekje. Ding is rete netjes, doet het altijd & blijft een tijdloze prachtbak.WJ schreef: 28 jan 2019, 14:55 Ik zou denk ik eerder je Cabrio upgraden naar een dikkere dan je daily.
Ondanks dat vermogen daar ook went blijft het dan specialer en langer fun omdat je het gewoon veel minder gebruikt. Als je wil upgraden of groot onderhoud maakt ook niet uit want niet dagelijks nodig. En als je echt iets naar je zin heb blijft het ook lang bij je dus dan doen de investeringen ook minder pijn.
Je kan natuurlijk ook opzoek naar een iets ander type Cabrio.ErikS schreef: 28 jan 2019, 15:03Daar denk ik regelmatig overna. Maar de 320 heeft een speciaal plekje. Ding is rete netjes, doet het altijd & blijft een tijdloze prachtbak.WJ schreef: 28 jan 2019, 14:55 Ik zou denk ik eerder je Cabrio upgraden naar een dikkere dan je daily.
Ondanks dat vermogen daar ook went blijft het dan specialer en langer fun omdat je het gewoon veel minder gebruikt. Als je wil upgraden of groot onderhoud maakt ook niet uit want niet dagelijks nodig. En als je echt iets naar je zin heb blijft het ook lang bij je dus dan doen de investeringen ook minder pijn.
Ik krijg al hoofdpijn van het denken aan een 335i cabrio, na de Alpina.![]()
Optie van de 320 stallen is er ook nog steeds, mijn 2e garage is nog steeds leeg. Kan ik het ook gewoon eens tijdelijk proberen & als het bevalt de 320 alsnog weg doen.![]()
Begrijpelijk, ik heb ook al bijna een jaar dezelfde auto. Dan in de tussentijd maar wat kozijnen gekocht......ErikS schreef: 28 jan 2019, 14:19Het zal de zuipende E39 wel blijven hoor.JP schreef: 28 jan 2019, 13:07 Geen milieuvriendelijke Tesla maar een gasguzling V8, dat zal die conservatieve Puttenezen je in dank afnemen....![]()
![]()
Ik kijk veel, maar mijn huidige situatie blijf ik er bij, dat keihard aflossen is wat ik het liefst doe.
Heb hem vrijdagmiddag gekocht.
Sedan, grijs.
Klopt, dan is het ineens anders.....Will F. schreef: 28 jan 2019, 20:27![]()
Handeltje in exclusieve auto's ernaast beginnen, soort van makelaar dan vinden je klanten het oké dat je erin rijdt en haal je meer uit je klantenkring![]()