Opa schreef: ↑10 feb 2007, 14:39
Mijn historie:
Als eerste een Ford Capri 2300GT van 1973, wilde een beetje een snelle en sportieve auto.[helaas zelf geen fotootje van, dus deze van i.net gehaald....de rest van de foto's zijn wel van mijn auto's]
Als 2e een Ford Escort RS2000 van 1974, liep nog harder dan de Capri.
Als 3e een BMW 323i van 1980.
4e een Renault Alpine A310 van 1982.
5e een BMW 323i van 1983.
Daarna een poosje geen echt snelle auto gehad, ivm. een eigen bedrijfje, 3 Toyota's zaten ertussen: een Corolla 1.3 van 1981, een Carina 1.6 16V stationcar van 1989 en een Corolla 1.6 16V stationcar van 1991....niet de moeite om een foto van te plaatsen dus.
Maar ach, het bloed kruipt waar 't niet gaan kan, dus er moest weer iets snels komen en na veel zoeken op i.net en carbase cd-roms werd 't een.....
Subaru GTT plus van 1995:
En daarna kwam dus de Stars25 van 1999:
Tijdens de BMW/Alpine-periode heb ik ook nog diverse auto'tjes voor m'n werk tussendoor gehad, omdat ik 't zonde van m'n 'goeie' auto's vond om er elke dag jongens met bagger aan hun kleren in te vervoeren....o.a. Fiat 127, Mits. Lancer station, Ford Escort 1.1, Simca 1100 en meer van dat soort spul.
De Alpine heeft een keer schade gehad nadat ie gestolen is geweest en ik heb toen 4 mnd. op onderdelen moeten wachten.
Aangezien ik toen net geen ander autootje ernaast had heb ik een BMW 2002 van 1974 gekocht voor 1000 gulden en na die 4 mnd. gewoon weer voor 1000 gulden verkocht.
Na de Impreza's een Clio 3 RS gehad, ook een heerlijk autootje voor het betere bochtenwerk:
Daarna nog een Mitsubishi Colt Ralliart gehad, leuke auto om rechtuit mee te rijden, maar qua sturen en wegligging vond ik 'm tegenvallen:
De Colt ingeruild op een Ford Fiesta ST, die rijden we nu nog en is een veel leukere auto dan de Colt:
Momenteel ook nog steeds een Cinquecento Sporting erbij, zo'n knal gele, altijd makkelijk als m'n vrouw de Fiesta mee heeft en ook m'n dochter wil de Fiat nog weleens pakken.
Autootje is van 1998, al zo'n 10 jaar in ons bezit en rijdt nog best.