Corrado Vr6 2.9 Turbo
Corrado Vr6 2.9 Turbo
Kennis van me heeft zijn Corrado weer terug... was 450 pk Vr6 turbo... nu met de allernieuwste lel van een Turbo van EIP... geheel nieuw blok.. andere zuigers weer etc... +-600 pk... bij 1.5/1.6 BAR... heb even stukkie met hem meegereden op 0.29 bar omdat ie aan het inrijden is en ik moet zeggen.. nu al.... FUCK! als dit op 1.6 bar staat... naja jullie snappen het wel... 8)
Hij gaat de booslimiten in de 1 en 2e versnelling.. tot zon 0.5 bar.. en daarna alle kranen vol open.. verwachte tijd 1/4 in de 11 sec..
Hij gaat de booslimiten in de 1 en 2e versnelling.. tot zon 0.5 bar.. en daarna alle kranen vol open.. verwachte tijd 1/4 in de 11 sec..
Woutje... hij is aan het indraaien, en geloof me als er 1 serieus is wat er onder zijn kap komt dan is hij het wel.. alleen de Turbo kostte al meer dan 3k euros.. titanium drijfstangen, ALLES maar dan ook alles aan gedaan... setup is zowieso goed voor 580pk bij 1.4 bar.. maar hij gaat naar 1.6 bar...
- GTRene
-
hij kan best serieus zijn en er drijfstangen van goud in hebben maar dat soort vermogens geloof ik niet zo snel. Heb wel projecten gezien waar bakken met geld in verdwenen maar geen resultaten behaald werden. Als hij op een vermogensbank kan laat hem dan wel op een goede bank rollen bij jd bijvoorbeeld. Vraagje waar komt die corrado vandaan?
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Corrado komt uit een klein dorpje vlakbij Drachten..
vorige setup was goed voor 460pk, nu met nieuw volledig 'build' blok en nieuwere turbo, versnellingsbak met rechte vertanding etc, ach laat hem eens rond de 550 stranden.. wat ie zeker weten gaat halen tja..
Vorige setup meegereden en moet zeggen... ding gaat vies hard.. houdt mn maatje in de GT3 niet bij..
0.4 bar boostlimit in de 1e.. 0.6 in de 2e.. en daarna gewoon 1.5/1.6 bar , gaat best goed hoor op de voorwieltjes... 8)
vorige setup was goed voor 460pk, nu met nieuw volledig 'build' blok en nieuwere turbo, versnellingsbak met rechte vertanding etc, ach laat hem eens rond de 550 stranden.. wat ie zeker weten gaat halen tja..
Vorige setup meegereden en moet zeggen... ding gaat vies hard.. houdt mn maatje in de GT3 niet bij..
0.4 bar boostlimit in de 1e.. 0.6 in de 2e.. en daarna gewoon 1.5/1.6 bar , gaat best goed hoor op de voorwieltjes... 8)
Laatst gewijzigd door Paul op 06 aug 2007, 02:08, 1 keer totaal gewijzigd.