Al enige tijd moest ik nieuwe banden. Maar nergens kan ik de de orginele Michelin Pilot Sport krijgen in de maat 225/40-18. Deze eerste serie zou in december 2006 al niet meer te gefabriceerd worden. Daarom toen PS2 eronder gezet.
Niet echt gelukkig mee. Wou overgaan op Pradas maar autobandenmarkt.nl lonkte al een paar keer met de band die ik wilde hebben. Kan natuurlijk geen bijgewerkte site zijn. Maar toch geprobeerd, eergister besteld. Vandaag in huis!!! De orginele Pilot Sport. Pructiedatum wk19 2007!! Hoe is dit in mogelijk. 12 bedrijven gebeld en geen enkele kon ze meer leveren. En nu heb ik thuis een VERS setje liggen.
Nieuwe banden
- Dennis van der Schoot
- Kasteel
Daar verschillen de meningen nog wel eens over
; volgens de Duitse autotesten is de PS2 beter.
Ik zelf heb op verschillende auto's gereden met beide banden en vind ze allebei gewoon buitengewoon prettig (imho beter/lekkerder dan Continental sport 2 en de P Zero Nero). Het enige voordeel van de ps2 zit hem denk ik in de wang, die is m.i. net wat stijver en voelt daardoor wat trefzekerder aan.

Ik zelf heb op verschillende auto's gereden met beide banden en vind ze allebei gewoon buitengewoon prettig (imho beter/lekkerder dan Continental sport 2 en de P Zero Nero). Het enige voordeel van de ps2 zit hem denk ik in de wang, die is m.i. net wat stijver en voelt daardoor wat trefzekerder aan.
- Joop