Nou ja, verkoop...ik heb deze over, omdat ik al enkele jaren geen motor meer bezit. De hoes is van de merk Dowco (tegenwoordig is dat volgens mij Booster, en dan de duurste Guardian lijn G125). Ik hoef er in principe niet veel voor te hebben, dus wie 'm wil mag 'm hebben voor 20 euro inclusief verzendkosten. Kan ik daar tenminste nog een pond premium koffiebonen van kopen.

Je mag 'm ook ophalen bij mij in EHV en dan zelf een pond bonen (geen DE of supermarkthuismerk nondeju!) meebrengen.
De hoes is in perfecte conditie, gemaakt van zeer stevig materiaal bestemd voor outdoor gebruik, met elastische rand in de zoom en met versterkte ogen om een slot doorheen te halen. Uitgevoerd met flanellen windscherm beschermingstuk aan de binnenkant. De maat is bestemd voor motorfietsen in de klasse Suzuki Intruder, Honda Magna, dat soort werk. Volgens mij is het de op een na grootste maat verkrijgbaar van dit merk.
Het merk is Dowco. De hoes is zoals op onderstaande foto. Helaas heb ik de opbergzak er niet meer bij, maar hij vouwt behoorlijk klein op.

Nieuwprijs van het ding is tegen de 100 Euro.