

Ik zag je vraag over de banden, stond volgens mij op 19" Michelin PS4S. Geen duidelijke voorkeur van BMW qua merk trouwens, want de non-M G20's stonden op Bridgestone's en de M-Performance wielset die er ter demonstratie lag was gehuld in Pirelli P Zero Nero.Robin schreef: 01 jan 2019, 17:22 Zit wel mooie beweeglijkheid in de 340x.
[url]ttps://www.youtube.com/watch?v=1pLEyuZK-wI[/url]
Je ziet me instappen aan het begin.Robin schreef: 02 jan 2019, 10:14 Ha, zat jij in die M2C vóór Wouter dus?
Dank voor de info Martijn.
Verrek inderdaad.MartijnGizmo schreef: 02 jan 2019, 11:44 Ik geloof dat ze in mei pas met de productie gaan starten, daarom was dit nog moeilijk met camouflage etc.
Je ziet me instappen aan het begin.Robin schreef: 02 jan 2019, 10:14 Ha, zat jij in die M2C vóór Wouter dus?
Dank voor de info Martijn.![]()
Standaard trucs voor auto's waarop je met 2/3 man erin commentaar gaat krijgen dat hij te zwaar is/ dat de respons/turnin wat tegenvalt.MartijnGizmo schreef: 02 jan 2019, 10:01 Ook mooi: ik mocht niet meerijden, want men moest de auto met zo min mogelijke extra gewicht kunnen ervaren.
Denk dat de M340i meer verkocht gaat worden dan de M3. De m340i is net zo snel als de huidige M3. Zal veel goedkoper dan een M3 zijn. We komen nu toch wel op een punt dat alle echte M’s belachelijke vermogens hebben die totaal onbruikbaar zijn voor het verkeer om ons heen. M3 word ook zo verschrikkelijk duur, ik schat >125k. In feite is een 330i ruim voldoende. De echte liefhebber koopt een m340i, de voetballer een M3.535d schreef: 03 jan 2019, 11:41 Klinkt wel lekker die M340iMaar tussenmodel 330i - M3, zeer kleine markt net zoals de M550i. Als ik nu een nieuwe zou halen mooi even wachten op de G80 M3.
Dat eerst zeer zeker(prijs), dat tweede lijkt mij zeker niet. M3 is héél snel en sneller(rechte lijn) dan M2C en dat redt 'n M340Xi al niet. Ten derde jazeker.mark323ti schreef: 03 jan 2019, 19:47
Denk dat de M340i meer verkocht gaat worden dan de M3.
De m340i is net zo snel als de huidige M3.
Zal veel goedkoper dan een M3 zijn.
We komen nu toch wel op een punt dat alle echte M’s belachelijke vermogens hebben die totaal onbruikbaar zijn voor het verkeer om ons heen.
M3 word ook zo verschrikkelijk duur, ik schat >125k. In feite is een 330i ruim voldoende. De echte liefhebber koopt een m340i, de voetballer een M3.
Dat zal wel niet aangezien ze hem “lichter” hebben gemaakt dan de F3x, die net 1.500kg weegt ...Erik schreef: 03 jan 2019, 19:30Standaard trucs voor auto's waarop je met 2/3 man erin commentaar gaat krijgen dat hij te zwaar is/ dat de respons/turnin wat tegenvalt.MartijnGizmo schreef: 02 jan 2019, 10:01 Ook mooi: ik mocht niet meerijden, want men moest de auto met zo min mogelijke extra gewicht kunnen ervaren.
Moest de airco ook uit soms ?
Dus de vraag, weegt ie soms 1700+kg ? Zou me niet verbazen namelijk![]()
Het verbaast me inderdaad dat het huidige model 340i Xdrive 1.750 kg weegt. Dat is echt fors.Robin schreef: 03 jan 2019, 20:10 X drive weegt ook 'n beetje:)
Ook had ik 't idee dat in Wouter's filmpje na 2(?) rondjes beetje hard gaan de voorbanden alleen nog maar wachtten op de uiteindelijke genadeslag: Het derde rondje:)
Wouter?
BrandstofreserveArthursx schreef: 03 jan 2019, 20:47 En wat was die melding op het laatst, er leek iets kapot te gaan.
Waar halen jullie die gegevens vandaan?Joy schreef: 04 jan 2019, 00:41Het verbaast me inderdaad dat het huidige model 340i Xdrive 1.750 kg weegt. Dat is echt fors.Robin schreef: 03 jan 2019, 20:10 X drive weegt ook 'n beetje:)
Ook had ik 't idee dat in Wouter's filmpje na 2(?) rondjes beetje hard gaan de voorbanden alleen nog maar wachtten op de uiteindelijke genadeslag: Het derde rondje:)
Wouter?
Begreep dat M340i van 0-100 net zo snel is als de huidige M3 ....... Zal wel met X-drive te maken hebben. Tuurlijk gaat een M3 daarboven vast wat sneller, ook harder de vocht om natuurlijk.Robin schreef: 03 jan 2019, 19:58Dat eerst zeer zeker(prijs), dat tweede lijkt mij zeker niet. M3 is héél snel en sneller(rechte lijn) dan M2C en dat redt 'n M340Xi al niet. Ten derde jazeker.mark323ti schreef: 03 jan 2019, 19:47
Denk dat de M340i meer verkocht gaat worden dan de M3.
De m340i is net zo snel als de huidige M3.
Zal veel goedkoper dan een M3 zijn.
We komen nu toch wel op een punt dat alle echte M’s belachelijke vermogens hebben die totaal onbruikbaar zijn voor het verkeer om ons heen.
M3 word ook zo verschrikkelijk duur, ik schat >125k. In feite is een 330i ruim voldoende. De echte liefhebber koopt een m340i, de voetballer een M3.
Dat vierde punt: Valt wel mee:)
330i ruim voldoende: Neen.
--->Echte liefhebber koopt m340i, voetballer M3:Ik denk beide kiezen de M3 doh.
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, matthyssie, sitechris en 17 gasten