Zoals jullie misschien wel weten zijn we met DF (het bedrijf achter deze website) de trotse eigenaar van twee hotels in Nürburg met in totaal 22 kamers. Nu is de Eifel regio nog een beetje ouderwets, dus nadat we vorig jaar als één van de eerste kleine hotels in de regio geïnvesteerd hebben in 50MBit internet, stond voor deze winter op de planning om TV's te laten installeren.
Uiteraard ga je dan een beetje rond kijken waar je aan goede en niet al te dure TV's kunt komen en wat blijkt? Er is een leverancier die gloednieuwe SHARP TV's rebranded aanbiedt, vanaf 50 stuks kun je je eigen TV-merk opstarten. Hoe cool is dat! Na hier ongeveer 0,21 seconde over nagedacht te hebben, besloten om dit te doen.

22 heb ik er sowieso dus wel nodig en een paar meer ook, maar we houden er ook wel een aantal over (maximaal 25), tijd voor een inkoopactie om dit voordeel met DF'ers te delen. Dus, wie wil een goedkope TV?

De specs zullen als volgt worden:
Merk: DFTV
Kleur: zwart
Formaat: 42" flatscreen
SMART: ja
4K: ja
Wallmount: inclusief
De prijs zal inclusief 21% BTW en na importheffingen op ongeveer €350 - €370 uitkomen excl. verzendkosten (afhalen is mogelijk). Levering aan bedrijven binnen de EU is BTW-vrij vanuit Duitsland mogelijk.
Het eerste testexemplaar is inmiddels onderweg, dus zodra die er is kan ik ook wat foto's e.d. hier posten.
Ben je (vrijblijvend) geïnteresseerd, copy paste je naam dan even op de lijst hieronder, na 25 stuks zijn ze op en kom je automatisch op de reservelijst.
Ja, ik wil Max volgend jaar wel in 106cm groot formaat op mijn eigen DFTV wereldkampioen zien worden.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.