Ik weet niet of dat met deze toertocht was, ik weet wel dat het een flinke kuil was waar we door heen reden toen die binnenspiegel bij jou op schoot belandde.
Die zijn het ja.
Inderdaad ja, alleen maar onbalans door al die kilo's bagger in je wielen.Andry schreef: 27 dec 2018, 16:51 Yep, die toertochten waren machtigOp de terugweg met de velgen nog vol met zand/bagger stug 130 rijden: m'n vullingen klapperden er zowat uit
![]()
Kijk super dit. En Danny is dan degene die ik bij Karten ontmoet heb ? Die dus jaren een zilveren gereden heeft? Tjsaa smaken verschillen ik hou niet van zwarte velgen maar moet ook zeggen dat dit mijn winterset is. In de zomer staat die op dit setje. Velgen van jou foto hebben er zolang ik de auto ken (11 jaar ) net onder gezeten . wegens omstandigheden dit jaar niet gewisseld. Ze liggen in de garage maar vindt ze de auto oudbollig laten lijkenOpa schreef: 27 dec 2018, 10:56Ik heb afgelopen week de foto's die ik heb van de ex-Sub van René al naar Puff(Danny) gestuurd en hij zou ze naar jou doorsturen als het goed is.Pimpreza schreef: 26 dec 2018, 12:21 Mijn auto is de al besproken rode Impreza genaamd Coolred. En hou me
Aanbevolen als er evt foto,s van zijn.
Ik moet zeggen dat ik de wielen, die er toendertijd onder lagen, een stuk mooier vind dan wat er nu onder ligt.![]()
![]()
Is het toch je vrouw, Mallard?
Daar zou ik maar blij om zijn.
Je wilt niet weten wat er nog allemaal uit de krochten van E-M tevoorschijn kan komen.
U vraagt, wij draaien:Danson RS schreef: 29 dec 2018, 21:03 He Opa heb je die foto's nog van tour de luxumburg in Boerscheitdat de navigatie het niet meer deed.
Tuurlijk Arjan, of zou ik maar gedaan hebben alsof?
Daar heb ik met de Fiesta ST geen last van.harbering schreef: 30 dec 2018, 10:54 Kijk mijn eerst sub de TG BG
In die tijd was het nog leuk met de subaru`s ,nu gunnen de mensen het licht in de ogen van de ander niet![]()
Ik vind het prima hoor, zo'n meeting......bij de kartbaan is wel handig, want dan kun je altijd nog naar binnen gaan met slecht weer.harbering schreef: 30 dec 2018, 10:54 Wordt tijd voor een Em ouwe fossielen meeting![]()
In poeldijk zijn we ook vaak geweest bij de kartbaan is dat een keer een optie?
Opa ik kom je wel ophalen mag je weer eens in zo een zware trage wrx zitten
En wie kent het sappige gerucht van een ene Marco K en een geslachtziekte nog te herinneren![]()
![]()
![]()
De Tokkies zouden jaloers op ons geweest zijn.
Helemaal goud, was altijd super die weekenden naar Luxemburg.Danson RS schreef:Tering wat hebben we gelachen daar tussen die koeien , de weg kwijt en die boer maar wijzen .
Als je maar doorrijd met zo een trage m3Waren geweldige weekenden. En mooi dat alle merken nu welkom zijn, kan ik nog mee ook